Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 650 ggr
LiindaLarsson
0

Saknaden är stor ='(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saknade efter er är så himla stor..

Gick upp på vinden för att ta ner det folk ville köpa, gud klarade inte av att vara där jag bröt ut i gråt när jag såg alla minner får erGråterdet var hemskt men ändå skönt men så tråkigt att jag har fått mitt sår upprivet igen det som höll på att läka, så hemsk att tänka på det som hände dej Stacy Rynkar på näsan varför just jag? varför just du?

Så många obesvarade tankar snurrar runt i min skalle.

Men vi har ett tänt ljus för er töser vi tänker på er vi kommer aldrig glömma er ni var så underbar på olika sätt,

Älskade och saknade<3

Saknar iller tassar som går efter golvet

Saknar era nosar mot min kind

Saknar era bus och att får torka upp efter er..

Saknar verkligen er finns inget ord för det.,

När jag tänker på er brukar jag försöka att inte vara ledsen för det jag förlorat och det som hände. Istället försöker jag vara glad för tiden vi hade tillsammans, och det jag fått ha mer er den tiden ni var lånade ner till mig men ni for tillbaka så fort, lånet till mig var så fruktan svärt kort. Gråter

Önskar att jag hittar tråden med Honney som pussar mig och stacy och hon som leker med bollar =(  nån som vill hjälpa att hitta den

LinaN
0

Beklagar sorgen…. hoppas att det kommer göra mindre ont för dig, men att du aldrig kommer glömma din älskling. *Styrkekram*

tog mig friheten att lägga in bilden direkt i inlägget.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

mandariiin
0

kan det vara bilden i denna tråd du menar?

tråden

NinaogRaKKerUngene
0

Skjønner så alt for godt hvordan du har det, og føler med deg.

MiniSku-
0

Tack för att du puttade upp tråden så jag kunde läsa! Du kan få komma och kramas med min Maya om du vill ^^ Hon är rätt lik din Stacy =)

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

LiindaLarsson
0

#2 tack men det var tyvärr fel.. =)

Det ska vara en bild på Honney som pussar mig. och sen en bild på stacy som leker med bollar båda är i samma tråd

#4 haha jag det skulle va mysigt ^^ fast ajg vet inte om jag skulle orka

werner
0

Är det denna du letar efter tro?

Fotostund med töserna <3

LiindaLarsson
0

Precis den tack

tortoise
0

Vill bara ge dig en stor tröstekram!

jag grät nät jag läste ditt inlägg, jag saknar oxå alla de där sakerna fast bara över dagen när jag är på jobbet för både Love och Alice finns ju där när jag kommer hem…Men Stacy och Honney har ju gett dig många fina minnen och även om de inte längre finns hos dig fysiskt så finns de ju där i minnena och det märks att de verkligen har haft världens bästa hem hos dig! kämpa på och minns alla små hyss som de har gjort-då finns de fortfarande hos er!

LiindaLarsson
0

#8 tack dina ord värmde, det är ett av dom finaste orden jag hört här inne Skäms