Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 198 ggr
sarae
0

Illerhane söker hem!

En viltfärgad hane på 6 månader behöver ett hem!

Om du kan tänka dig att ge den här lilla killen ett livslångt, kärleksfullt hem, ta då kontakt med mig!

Antingen via Pm, mail: sara.edsler@comhem.se eller på 0709-616782

Han finns i Göteborg.

Sara, Omplaceringskoordinator, Skaraborgsillern

Madde
0

Hoppas att han kommer till ett bra hem. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

Kan tillägga att han tydligen är hundvan oxå.

[tiiia]
0

hur går det för er?

Shelby
0

Åh, vill ha!! men jag ska inte ha någon förren till sommaren. Och då en Hanvalp. Finns det bilder på godingen??

sarae
0

Jo det finns bilder hos ägaren, men inte hos mig ännu, tyvärr

ang3lica
0

Vart bor han? Långt bort?

sarae
0
ang3lica
0

Åhh, han kan få bo här!!!! Jag ska bara fråga Busan.. Nä, jag tror inte hon vill.. Om hon hatat alla illrar hon träffat hitills så är väl risken inte stor att hon skulle gilla honom heller.. Gråter

Madde
0

Vad man kan göra om man funderar på och köpa en iller. Så kan man ta med sig sin iller när man ska träffa den nya.

Det gjorde vi när vi hämtade criss. Tog med Xander och benjamin och så fick de godkänna criss. =) vilket gick vägen

ang3lica
0

Mmm…tyvär så har Busan försökt "mörda" varenda iller hon träffat hitills.. Jag får ta ett allvarligt snack med henne om hur man uppför sig! Flört

sarae
0

hiihihi vi borde ta våra pälsar till en terapeut skulle jag tro angelica!

ang3lica
0

Ahh, men jag blir så ledsen på henne när hon är så dum.. Skulle så gärna vilja ha en liten till..

Shelby
0

Så var det med Ronja med, men jag tog ändå med Iris hem. Och nu är de oskiljaktiga… Bara de får lära känna varandra lugnt och ifred.. det funkade för mina =)

ang3lica
0

Vad tror du Sara. Du som sett Busan "in action". Finns det något hopp?

Madde
0

Här hemma var det inte lätt när vi tog hem iller nr 2. Benjamin.

Xander och benjamin slogs i över 1 månad och hade sår i nacken. Men inte en dag att vi gav upp. Idag är han och resten våra illrar vänner. =)

För vissa tar det längre tid helt enkelt.

Shelby
0

När jag var på illerträff så satte sig ronja i min famn och bet de illrar som kom för nära i huvudet… hon tyckte inte alls om att vara där och så ville hon att alla dumma "korvar" skulle låta mamma vara ifred =)

Alwyn
0

jag vill veta mer! hur stor han är, bitfri och rumsren? kattvan? :o)

sarae
0

Jag har inte träffat killen ännu, man är lite bitig, särskilt vid lek, samt inte helt rumsren. Vet inte om han är kattvan, men han funkar bra med hundar. Däremot så kanske han får ett hem nu i veckan, håller tummarna att det går vägen…

Är du ute efter ett till pälsknyte sophia? Va kul!!! Du vet att du gärna kan sätta upp dig på omplacerings lista hos mig!

Alwyn
0

Haha, drömmer om en stor hane som sällskap till Tindra…men vet inte om jag vågar störa friden hihi.

sarae
0

hiihihi…ja det är ju sant ;) Vill själv ha en till hane, men då blir det väl kalabalik här hemma, så ogästvänliga som mina är

SandraS
0

Hej Hej!

Sandra heter jag och det är jag som ska ta hand om illerkillen Pelle :) ville bara skriva och meddela detta att han kommer att flytta hem till mej i Jönköping den 25lr26 november **LÄNGTAR**

Det kändes så bra när jag va och hälsade på Pelle i göteborg…. fick ett mycket bra första intryck av Pelle som var/är hur go och nyfiken som helst! Han busade runt och sedan kom han o la sig i min famn för en vilopaus…åh säger ja bara! (ja va fast på en gång kan ja tala om)

Jag har ju inte haft iller förut men jag ska göra mitt bästa och erbjuda Pelle mycket kärlek och tid och bus :) Jag har ju alla er här inne som jag kan rådfråga och få bra tips ifrån!!!

Hej så länge!

Hälsningar Sandra

www.canine-kanin.hemsida24.se - Lion Crest´s Lejonhuvade Kaniner för sällskap, avel,utställning.

sarae
0

Va roligt för dig att det kändes rätt!!! Pelle  kommer säkert få det kanon hos dig!! Du kan väl höra av dig när du vet mer exakt när det blir av och så…dessvärre e jag på iller träff i Nyköping den 25….

Faxlin
0

#22: Vad skojigt för dig. Som du säger ,vi finns ju här inne också så det är bara att fråga.
Ser fram emot att du skriver och berättar mer om honom när du fått hem honom. Och ja bilder är aldrig fel.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars