Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 689 ggr
Vickeviret
0

Omplaceringshem/Sommarhem för Marsvin finns !!!!

Jag kan ta emot Marsvin för omplacering, eller om du behöver någon som ser efter ditt Marsvin när du åker bort.

Hör av er för mer info // Vickeviret

Ceciliaolucifer
0

Hehe, det här är en illersajt :)

Bogey
0

Det kanske är gormérestaurang för illrar då Flört

cacao
0

Testa med http://djurhem.ifokus.se ang semesterhem eller omplaceringshem för marsvin. Din annons passar nog bättre där :)

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

MimmieM
0

#2 Oh, den där var inte snäll Skrattande

Carpe Diem

Bogey
0

#4 Höhö, kanske inte men kunde inte låta bli. Glad

Jag kanske är knäpp men kan inte låta bli att smasha när det kommer så fina drop bollar, men jag hoppas att det gick fram tydligt att det var ett skämt.

MimmieM
0

Jag tyckte den var ganska kul, men sedan finns det en historia om en här inne som fått många av sina marsvin söndertuggade av sin/sina iller/illrar, vilket gör skämtet lite mer makabert. Sedan kanske jag inte uppskattat det (alls) om jag varit en marsvinägare :)

Carpe Diem

sotlynx
0

Är det konstigt att man har fler djur än illrar? Knaske mina 22 kaniner 3 katter eller 3 gerbiler behöver semesterpassning??? Hade marsvin tills för två år sedan…

Usch vicka stygga skämt.. Tycker det är bra med folk som erbjuder hjälp både här och där!

zickan
0

#7 sist jag kollade så var detta en iller sajt ;-)
Vill man ha semesterhem till en kanin så kollar man på kanin.ifokus.se och för katt på de 5? katt sajter som finns här inne.
Även på djurhem kan man lägga in en annons. Men känns lite smaklöst att lägga in en annons om marsvin på en iller sajt, även om nu kanske iller ägare nu har marsvin.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Och sedan är ju frågan. Är det en seriös annons över huvudtaget? Tråd skaparen har inte ena aktiverat sin sajt så det luktar troll om det hela.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sotlynx
0

#8 För att vara en illersajt finns det en hel del OT inlägg…

Ahhh, troll. Fy tusan. Det vill man inte ha mer av.

MimmieM
0

Jag tror inte någonting var illa menat, men om man tänker längre än näsan så går man nog kanske till en sajt för marsvin eller liknande Flört

Klart man kan ha fler husdjur än iller, det är det väl ingen som sagt någonting om?

Carpe Diem

MiniSku-
0

Men människan kanske inte har stenkoll på sajten? För kanske 3 veckor sedan hade jag säkerligen gjort samma fel, nu har jag lärt mig sajten bättre och förstår mig på hur man gör lite mer… Dessutom är de onödigt att ånga upp sig för ett skämt, härta ner er, jag tyckte de va skoj! Skrattande

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Bogey
0

#12 Jag tog inte illa vara av MimmieM. Glad Hon uppskattade ju skämtet även om hon påpekade att en marsvinsägare kanske inte skulle göra det och det kanske är sant.

#7 Ibland kommer skämtet innan hjärnan varit med så har nog gjort mina tavlor i livet Skäms Men men, det är väl sån jag är och det är aldrig illa ment. Jag är nog en stygg pojke med andra ord Flört

Huruvida trådskaparen är seriös eller inte har jag ingen åsikt om, men som flera andra här så blir även jag lite misstänksam när det inte finns en minsta lilla presentation eller i.a.f. en aktiverad personlig sida även om man inte skrivit nått.

astrazenica
0

Men gud, vad ni eldar upp er. En person erbjuder hem för marsvin. That´s it. Jätteschysst.