Illerhona säljes
Hej!
Jag och min sambo har nu tagit det tråkiga beslutet att vi måste sälja våran lilla iller. Detta för hennes egna bästa då vi ska ändra boende och ej har den tid vi känner att hon behöver. Hon heter Maya och är nu cirka 2 år gammal (hon har bott hos oss i cirka 1 år). Hon sover väldigt mycket men när hon väl är vaken är hon social och nyfiken. Det som hon fortfarande har lite problem med är att hon inte alltid hittar till sin toalåda. Hon är mindre än en normal iller men detta ska inte vara någon fara enligt veterinären. Hon är inte kastrerad. I övrigt är hon en pigg liten tjej som nu hoppas få komma till någon som har mycket tid och kärlek att ge henne.
Pris: 1000:-
Maila till: tinitus88@hotmail.com vid frågor och intresse.
Kan även maila bilder på Maya.
Mvh

hur har ni gjort med hennes löp eftersom hon inte är kastrerad? nyfiken fråga då fler och fler honor är okastrerade.
Ett tips kan ju vara att skriva vart i landet hon finns.
Paulina
Denna lilla tjej finns fortfarande kvar om någon är intresserad!
Finns i Linköping. Maila så svarar jag så fort jag kan. Mvh
Jag har skickat ett mejl till dig med lite frågor =)

#4 ja bli med iller igen gumman =)
#5: tyvär inte jag som ska skaffa iller igen, utan de får bli senare.. Just nu hjälper jag en släkting till mig att småkolla lite efter en iller. =)

#6 okej =(

Vad har hon för färg?

Hur har det gått?
Carpe Diem

Denna lilla tjej har flyttat hem till mig och hon trivs super bra.//Annica

#10: Vad skojigt. Skriv gärna och berätta hur det går för er med eran nya familjemedlem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 grattis till nykomlingen, hoppas allt går bra =)