Tänder ett ljus...

Jag tänderljus för
MIn första hund Lady
Och sedan för Samatha , Buffy Och Micha som vi fick till låns här ett tag.
Tänder oxå ett ljus för alla våra små som har gåt till Nagiala.

Jag tänder ett ljus till Fia, Skorpan och Skrållan våra underbara katter som jag aldrig kommer att glömma! Tänder även ett ljus till min sköldpadda Skalman som knappt blev ett år gammal.
Tänder även ljus till alla djur och människor som har dött och som får lida! Det är er dag idag!

Jag tänder ett ljus för Nala som lämnade mig alldeles för tidigt.
Min hund Pyret som fick somna in efter 15 års trogen tjänst.
Mina katter: Gaston, Lizzie och Lotta som lämnades oss för tidigt.
Mina svärföräldrars tax Hubbe som kördes på av ett tåg.
Jag tänder även ett ljus för min mamma som på tisdag har varit död i 8 år.

Jag tänder ett ljus för Bonita, Tanja, Shira våra älskade hundar och jag tänder ett ljus för Kiara, Nala och Snoddas.
Jag vill också tända ett ljus för min mamma, saknar dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag tänder ett ljus för Bamse och tackar honom för den underbara tid han gav mig. Fäller en tår för den smärta han fick genomgå mot slutet och för att han rycktes bort så ung. Älskar dig min ögonsten!
Jag tänder ett ljus för mina djur som har gått vidare till Rainbow Bridge för att vänta på mig där. Dom är som följer.
Minka min älskade lilla ChowChow flicka * 18/9-77 + 25/8- 83
Min landsvägsiller Dino * 95 + 10/5-01
Min lilla Ronja bus * 21/8- 01 + 24/7-03
Min vilda mixpåg Aslan * 20/7-00 + 9/3-05
Och för dom valpar som har dött för mig sedan jag började min uppfödning.

Jag tänder ett ljus för mamma som nu varit ängel ett år och ett för pappa som varit det i tre år. Saknar er så himla mycket! Försöker göra er stolta med att göra det rätta så gott jag kan, men ibland känner jag mig bara arg och ledsen för ni lämnade mig alldeles ensam innan jag hade hunnit skaffa mig ett eget liv med egen familj.
Jag tänder ett ljus för min pappa som försvann ur mitt liv -96 & för min gammel mormor Svea som gick bort -03.
Jag tänder ett ljus för min älskade och saknade mormor som gick bort för 6 årsedan i cancer….miss you
Jag vill också tända ett ljus för min omplaceringsråtta Spike som lämnade mej så hastigt…Spike kom till mej avmagrad, dämpad och hade sår över hela kroppen efter andra råttors attacker mot honom och han blev bra mot slutet, men åldern tog hans liv.
"Du kom…du gav SÅ mycket…men gick lika fort…somnade in så fridfullt i min famn och sen var du borta min sötnos..du är saknad av många och hoppas att du lever ett härligt och fridfullt liv uppe i råtthimlen…du fick kärlek, vård och en bra sista tid av ditt liv, önskar bara jag träffat dej tidigare"
Nu är du inte längre ensam Spike // sandra
www.canine-kanin.hemsida24.se - Lion Crest´s Lejonhuvade Kaniner för sällskap, avel,utställning.
Jag tänder ett ljus för min familjs katt Misse som nu varit borta från oss i över 1,5 år. Han blev 19 år och var en hittekatt som inte var som någon annan.
Vill även tända ett ljus för kaninen Willow, mössen jennifer och smulan, för gerbilen Lina och sist men absolut inte mínst hunden Bonzo! han var min brors golden och vi älskade varandra! Han fick tyvärr omplaceras efter att min bror och hans fru skilt sig och bonzo inte trivdes i hennes lägenhet och därför fick vara ensammen alldeles för mycket. på 2 år fick jag bara träffa honom en gång i sitt nya hem men ändå så blev jag förtvivlad när jag hörde att han gått bort. Saknar honom fortfarande!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag vill tända ljus för alla mina nära och kära som inte finns med mig längre, farfar, Valan, Paul, mormor, Per, Tracey, Baalzebub, Yoni, Bambi, Grizzlie, Mathilda med flera.
Ni finns i mitt hjärta och jag vet att ni alla har det bra, men det är ändå tomt efter er.
Anette
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Jag tänder ett ljus för Rick som vi fick avliva vid 6 års ålder, för Anton världens snällaste kanin och för alla som är onämda och inte hade nån som sörjde för dem
Hoppas himlen är ett ställe utan smärta och sorger!
Jag tänder ett ljus för:
Mandy
Madicken
Pelle
Nisse
Morfar
och Alla ni andra!

Jag tänder ett ljus för mina hästar Cicci Julle o Expressen. Min vackra leonberger Mysan. Det var många år sedan ni lämnade mig men ni finns fortfarande i mina tankar nu och för alltid…

Tänder ett djus för våran Berit som nyss gick bort
o alla andra djur som gått över ängarna i Nangiala!
Tänker på er…