Vaccin i Sthlm?
Vet nån om det är nån som fått i nya vaccinet i Sthlm? Roslagstull skulle få in den 20:e och Bagarmossen efter dom. Vi vill vaccinera Tösen så fort som möjligt med tanke på våran träff den 25:e. Eller vet nån hur Norrköping och linköping har det med vaccinet? Eller andra ställen i närheten av oss?

Sofie, jag tycker nog att vi kanske skulle anordna en "träff" och åka gemensamt till Ultuna. Där har de garanterat vaccinet.
Det brukar vara ganska billigt där också. Ska jag ringa och kolla?
Hur många har du som ska vaccineras?
Är det fler som behöver vaccinera i närheten av Uppsala?
Det är bara Tösen som behöver vaccineras. Det vore toppen :)

Jag har 3 som behöver vaccineras.
Fler?
Jag har 1 som behöver vaccineras..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har en kompis som har vaccinerat sina illrar på Väsby Veterinärklinik så dom har vaccin hemma.

Jag har en som ska vaccineras nu och en som ska vaccineras i december. Tänkte faktiskt vaccinera båda samma gång.
#5 ja vad jag hört var Väsby smarta nog och beställde hem ett litet lager såfort nya vaccinet kom, så det är istort sätt bara att åka dit. De har ju drop in vaccination.
# 7 Drop in hade passat mig utmärkt, jag hatar att passa tider 

Nu har jag ringt och kollat lite priser.
På Ultuna kostar det 220 kr att vaccinera iller.
På Upplands-väsby klinken kostar det 235 kr.
Väljer man att åka till Väsby så bör man ringa i förväg och kontrollera att de har så många doser hemma.
Till Ultuna måste man boka tid men det är inga svårigheter att få tid.
Sedan kan jag tala om vad det kostar att kastrera en haniller på både Ultuna och på Väsbykliniken.
Ultuna: 350 kr
Väsby: 510 kr
Okej toppen bra Nettan. Ska vi alla som behöver vaccinera komma överens om en tid?
Vi skulle kunna nu på lördag. Svårt för oss att åka på vardagar så långt.

Frågan är ifall de har vaccinering på lördagar?
Man måste ringa 018-671376 och lämna meddelande till Annika Eriksson om hur många doser man behöver och när. Hon finns där tidigast på måndag. Sedan får man räkna med att det tar kanske 2 dagar innan vaccinet är på plats.
Man fick ingen rabatt för att man var flera stycken. Egentligen kan alla åka när de själva vill. Det är inte svårt att få tid.
SofieM: Är det kanske närmare för er till Upplands väsby? Det skillde ju bara 15 kr per dos. Sedan har ju de drop in vaccinering.
Vi tänkte åka till Upplandsväsby på lördag. Nån mer som vill åka med? Vi tänkte åka skapligt på förmiddagen.
sofie, vilken tid? vi ska vaccinera Frodo juh, men på lördag eftermiddag ska vi bort så det hela beror lite på när ni hade tänkt åka dit :))
Fredagen 24:e blir det vaccinering för mina och nettans illrar. Ska ta bort Tengils manlighet samtidigt.
#14 Dom öppnar 10 så då hade vi tänk vara där :)