Vilka underbara bilder på dina pälsklingar 

Härligt med en hel liten bildhistoria :)
Mynta är söt, men jag bara älskar din taxameter.

Taxar är lite spooky tycker jag! Söta bilder :)
#16 Tack :D
#17 Varför tycker du taxar är lite spooky då? :)

Heeelt fantastiskt söta, goa, gulliga bilder. Roligt dessutom med en liten historia till
Söthögar =)
Paulina
Ska ta fler bilder idag hihi.. :)
Så mysigt det ser ut i badet :D
Vad för temp är det på vattnet? fingervarmt eller litet mera?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#30 Jag brukar alltid ha fingervarmt vatten när djuren ska bada. För man bör ju inte ha samma grader som när man själv tar sig ett bad..
:)
#31 misstänkte det ^^ själv badar jag så jag får hjärtklappning och svimningskänslor.
Men hunden o katten har badat fingervarmt +2 eller 3 grader så det upplevs som ljummet iaf.

#30 Illrar har ju lite högre kroppstemp än vad vi har så de vill gärna ha lite varmare vatten.
Det som känns ljummet för oss är kallt för en iller.
Sen är det väl olika kanske från iller till iller men mina vill ha det varmt (inte hett såklart) iaf…annars flyger de upp.

Oj vad stor mynta ar i jamforelse med rocky! :O
// Amanda
#34 Ja visst är hon!
Skulle vilja veta vad båda väger, men har dock ingen hushållsvåg hemma.. Men ska köpa en inom en snar framtid! :)
Mynta har förövrigt varit ganska graftig i kroppen sen hon var valp och det har bara fortsatt som du ser.
Rocky är både längre, smalare samt lättare. Medan Mynta är ganska kort i kroppen och knubbig.. Om man håller dom brevid varann så ser man en stor skillnad!
Tycker det nästan ska vara tvärtom hihi ;) Men det kanske är fullt normalt att vissa honor blir större än hanarna?
(Bifogar ett valpfoto)
Hehe Mynta har verkligen växt förbi Rocky sen detta kortet.. ;)

Underbara badbilder!
Skulle sååå gärna vilja ha en tax, men det betyder ju att man inte kan sova hur länge som helst på morgonen :(
Tänk om de kunde gå på låda ;) I alla fall på lördagsmorgonen =))

Jag är så rädd för taxar. Har fobi för just taxar. Men jag älskar bilderna dock :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#37 jag har sån inneboende fobi för småhundar, allt som studsar när de skäller och man kan sparka över staketet är inte en hund.
En chihuahua är ju bara en felmuterad tamråtta….

#38: haha, en felmuterad råtta. Nu var du rolig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars