Släktingar till Blixtra
Skulle vara kul att främst veta vart Blixtras kullsyskon tog vägen samt också givetvis kanske få se några av hennes släktingar på bild om man har tur.
Vi köpte Blixtra hos en farmare (J.K) hösten 2007 utanför Göteborg. Hon är född den 4/8-07 Mamman hette Lina och pappan Nemo.
//Suss
Bilden var insatt på Blocket då Blixtra annonserades ut och Blixtra ska vara den iller som syns till vänster i bild
Medarbetare på sajten irishcob
Här har vi Ludde lump som är helbror till blixtra.
Sedan har vi halvsyster Dweia, och brorsdottern daisy
Här har vi helsyster Molly och ludde som små

Brorson Valrhona (pappa är Casper, helbror till Ludde och Blixtra från året innan)
Jag har ett brorsbarn hemma hos mig :) Starshine ferrets Ravage
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Brorsdotter Alinda (Pappa är Ludde) som har ärvt alla skuttgener därifrån

Ett hett tips är att kolla på feritage (www.feritage.no) tror nästan hela kullen finns med och även stamtavlan=)

#8 det var fluffigt värre där bakom öronen=P

#10.. mmm jag la till alla när jag ändå var igång, du ska kunna gör adig till ägare av henne på något vis om jag inte minns fel

Jag loggade just in på feritage och tog bort den "Blixtra" jag registrerat in där.
Tror att bara du kan ändra inställningar när du lagt in henne.
Så om du orkar och har lust så får du uppgifterna här
Susanne Karlsson
Borlänge
Adressen kan jag pmá om den behövs
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob

troligtvis är min thyra oxå kull syskon
Har 2 brorsbarn som har Ludde & Dweia som föräldrar! Theodre & Blight :)

#12 Du ska kunna väla "ta över" någonstans om jag inte minns fel, då får du skriva ett meddelande om varför du vill ta över illern. Prova det och säg att det är din och att jag gärna låter dig ta över så ska det inte vara något problem