Har någon sett min gummisnodd??
Tydligen hade någon av mina 3 grabbar hittat en stor gummisnodd. var, hur och när är ett mysterium.. Och ni som är vana illerägare vet ju att illrar gillar att äta på gummi..
Så igår när jag skulle rensa lådorna så hittade jag en aningens ovanlig bajskorv. Det är den som är på bilden. så alla känsliga får låta bli att öppna den! Men är man illerägare så är man och då tål man väl lite skit!?
Jag fick ju lite halvpanik då gummisnodden var delad och jag inte var säker på att hela kommit ut. Så alla grabbarna har fått sova på olika platser i natt så att jag kunde se att deras magar fungerade som dom skulle och allt såg bra ut! hoppas för allt i världen att inga rester är kvar!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja du, dom äter det mesta och gummi verkar ju vara riktigt smarrigt. Det ser ut att vara en stor bit som kommit ut, kan det vara hela snodden? Har du hittat några andra rester ännu? Hur mår pälsarna. /Ammi

Ja, jag tycker nästan att det ser ut att vara hela snodden…men det r klart någon liten bit kan ju vara kvar:( ja, hur mår de?
Dom mår bra och jag fattar inte hur någon lyckats svälja en hel sån gummisnodd (modell större) utan att bita isär den. Alla är pigga och har varit ute på promenad. det enda lite "ovanliga" i avföringen nu är all päls som dom slickar i sig…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tycker det ser ut att vara en hel snodd. Du har nog haft tur i oturen i alla fall. Skönt att alla mår bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, det är väl det som kanske är föredelen med gummi. att de inte går sönder lika lätt om de inte bits av? eller något:p så i magen höll den sig kasnske hel?