Till mina av, två Änglar Honney & Stacy <3
Honney och Stacy
Det här är tråd är ängnad åt er!
Dikten till Mina älskade Änglar!
Nu är ni där i himlen och tittar ner på mig, Ni vet och ni känner, hur jag saknar er. Ni känner av min stora smärta, som jag för alltid har i mitt hjärta.
Ni kom ner till jorden ett litet tag, detta var en skriven lag. Er tid på jorden blev inte lång, Ni skulle tillbaka till himlen, nästan på en gång.
Ett lån till mig ni bara var, och ni kunde inte så länge stanna kvar. För ni var en gammal själ, och detta kände jag, så väl.
När jag känner en kärleksfull vind, är det ni som smeker min tårfyllda kind. När jag känner saknad och sorg i mitt bröst, är det ni som finns bredvid mig, och ger mig tröst.
När ni står vid min sida ibland, känner jag vårt starka kärleksband. Då längtar jag också efter er, precis så starkt som ni längtar efter mig.
Men varje gång jag stilla viskar era namn, känner ni kärleksfullt hur jag vill ta er i min famn. Känn hur jag ger er av all min styrka, och vet att ni är dom djur jag alltid ska dyrka.
Älskade änglar, Ni ber mig, lev mitt liv fullt ut, tills den dagen då mitt liv tar slut. För då mina älskade änglar, ska vi åter ses igen
Av Linda Larsson

RIP
Mina små änglar
Vila nu i frid tills vi möts igen
Ni är älskade och saknarde men aldrig glömda!
bilden 1. är när Honney far dit upp
bild 2. är när honney väntar på när stacy är på väg upp.
och

beklagar jätte mycket .

Beklagar sorgen ännu en gång. Vilka fina bilder

Tårarna väller fram och jag vet så väl, känner samma hjärtslitande saknad efter vår älskade Ida.
Underbara bilder och vacker dikt.
Livet går vidare, men minnena bleknar aldrig.
Våra älskade och saknade bor för alltid kvar i våra hjärtan.

Sorgen över att mista sin vän blir inte mindre, men man lär sig att leva med den med åren. Sägs det i alla fall. Än har jag inte kommit till den stunden när man kan leva med det. Men jag hoppas på att få hamna där snart.
Hoppas att även din sorg över de du mist kommer ge sig och du kan se ara de fina minnena de lämnat kvar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jättevackra bilder och dikt. Beklagar din enorma sorg.
Paulina
usch linda vad tårarna rinner av attläsa din dikt. TÄnk om man själv kunde skriva så vackert till sina älskade änglar! Beklagar sorgen, vet hur mycket du älskade dina djur och kämpade in i det sista. DU är en stark person! Många styrke tröst kramar!!

mycket vackert och känns väldigt starkt för mig då jag i tisdags förlorade en nära släkting..
Jag tror att man alltid har ont efter att ha förlorat någon, det är bara det att man vänjer sig vid det.. att man tycks "sluta känna smärtan" fast egentligen så ligger den kvar och skaver i hjärtat hela tiden..
Tänker på dig här i vintermörkret och hoppas att du har någon att krama och gråta ut hos..
kramar
Beklager tapet og føler med deg.
Utrolig vakre bilder, har du laget dem selv ?
Trøsteklem.

#8 jo bilderna har jag gjort.. det är mina illrar på bilderna Stacy & honney
Utrolig godt gjort 
Kan jeg spørre hvilket fotoprogram du bruker ?

Vilket program jag använder? PS = adobe photoshop 6.0

Takker så mye for svar
Har Adobe Phoroshop 4.0. men vet ikke om det er mulig med det programmet. I så fall har jeg veldig mye å lære..

du har nog bara mycket att lära dej hur man använder det :D haha
OK. Hhhmmm. Kanskje jeg skulle ta et kurs hos deg da ??

:)

Ssnart 4 månader sen :( så j*vla hemsk känns ännu som igår
Saknar er flickor<3