min härliga barnbarn

Va? Är du mormor/farmor, hade jag totalt missat. Grymt fin bild! Ganska cool också =)

mm jag är mormor till 2 st 3 åringar som försöker med glatta livet att göra mig tokigt .
Tack jag har sytt kläningarna o så fick dom låna min O emelies coboy hattar sedan tog Emelie fotot.
ha madde jag stava rätt på foto hihi
Japp foto är helt rättstavat. =))) Tror det fungerade sist då vi pratade om det. =)) Förstår att det inte är lätt och hålla reda på hur saker stavas. Speciellt då du är ordblind, sen hjälper det ju inte till att du pratar franska och engelska. =))))
Jättefint kort. Är det emelie som varit i farten =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Men Madde då, det står faktiskt i komentaren att det är Emelie som fotat. Hmm, fler som behöver sova nu tror jag.
Göör söta är de i alla fall. Och jag tror inteett dugg på att dessa två tre åriga änglar kan göra dig tokig. Man kan inte bli något man redan är vet du väl ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
aha… så långt läste jag inte. =)) hihi ja du sömn, vad är det. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Söta töser du har, ja iaf till låns då och då. Här är ett foto på mitt senaste tillskott, hon heter Angelina och nu ca 6 veckor gammal. Angelina (Lina) är min äldste son och hans flickväns 3 barn, dom har också William som är snart är 4 år. Och deras tomboy Michelle som snart är 2 år och är överallt och ingenstans på en gång.
Här kommer min dotters och hennes mans yngsta, lille Oliver som nu har hunnit bli hela 5 månader. Han har sen 3 helsyskon Marcus som är 7½, Nova som är 5 år och Luna som är 4 år. Sen har dom 2 halvsyskon Daniel som17½ och Alexandra 16 år gammla. Så nu är det bara min yngste som som nu är 21 år som ska komma och säga att jag ska bli farmor igen, men jag tror och hoppas att detta dröjer några år än. Hans sambo har en pojke som heter Max och som nu har hunnit bli 2½ år, och där är Peter pappa, han har varit i Max liv sedan han var ca 10 månader.

vilka härliga barnbarn du vist är det kul att va mormor eller farmor .
farmor lär jag nog få vänta länge på att bli o mormor åt emelies ev barn det kommer nog oxå att dröja länge
det räker så bra med dessa två
Ahh va fina barn-barn ni har :)

#9 tack Luna jag är faktiskt solt över dom
Visst är det kul att ha barnbarn, både som mormor och/eller farmor. Men blir det jobbigt, då kan man ju lämna tillbaka dom *HAHA*
#9# tack så mycket, jag är väldigt stålt över mina barnbarn, speciellt lilla Michelle som har kommit över sin blyghet nu för allt och alla. Fick en ricktig bamsekram av henne på min yngste sons kalas i lördags, det trodde jag aldrig jag skulle få. Hon tom kramade farfar som hon har varit väldigt främmad inför till så sent som för ca 10 dagar sedan. Blir nog bättre nu när vi kommer in till Helsingborg, kommer då nog att passa dom mer än nu. Det är lite långt ut att köra till Kågeröd (ca 3 mil), speciellt om man sen ska in igen på något nöje eller om dom ska handla.

Jätte söta barn allihoppa!:D
Jaa, jag kan ju då inte skryta om något barn barn:p …tur det när man är 17 år:P
Men jag kan skryt om att jag blir moster i december:D Glad glad:D
hopaps all går bra bara=)
#12# Lycka till med att bli moster, själv blir jag aldrig det, men väl faster då jag bara har bröder. Men dom ungarna är nästan lika gammla som min yngste är, det är min mellanbror och hans fru som har 3 barn dom är snart 21, 19 och 16 år gammla nu. På deras äldste son och min yngste skiljer det ca 3 månade som min som är äldre. Hon blev 21 i oktober som min brors äldste blir 21 i januari.

vilka söta tjejer! jag har en väninna som väntar barn, någon gång kring februari. man längtar!!