Mina favoriter
Varför har jag på stället där det står mina favoriter ÅsaF som favorit?

hon är sajtvärd
golf.ifokus.se

Ja det hade jag nog förstått efter Maddes brev i gästboken. Men hur kommer det sig att hon är min favorit när jag inte känner henne? Jag menar jag har inte lagt henne där.

Hon läggs dit automatiskt, för att du snabbt ska kunna vända dig till henne med frågor och dylikt antar jag! :)

Tackar. Då förstår jag bättre.
Sen är det upp till dig vem du vill lägga dit eller inte. =)) Vissa har sina vänner och en del kanske har alla där. Fast i dagsläget skulle det nog vara jobbigt och nästan lägga dit 400 st. =))) För man måste in och besöka personen för och kunna lägga till någon som favorit. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Då låter det inte så troligt att någon har alla.

Låter som ett bra sätt av en Sajtvärd att hålla kontakten med medlemmarna. Jobbigt att lägga in alla men säkert en del av allt jobb som hon gör som man som medlem inte vet om. Undrar hur mycket tid som läggs ner av henne som värd här inne. Och om alla värdar lägger ner lika mycket tid, jag menar om de har arbetat ihop sig på iFokus om vad som ska göras. Sedan vet man inte om hon som Sajtvärd håller kontakten med medlemmarna bara därför heller. men jag fick ett trevligt pm när jag blev medlem i alla fall. 
Ja det är alltid trevligt och få ett välkomnande när man blir medlem på en sajt.
Ja du den tid Åsa som Sajtvärd lägger ner. Det är otaliga timmar. Under mindre än 1 år har hon skrivit 19 780 kommentarer och startat 861 trådar. Det kan jag säga att det är inte illa.
Själv har jag inte passerat 6500 kommentarer. Så hon har spenderat lite mer tid på iFokus. =)))
nä man börjar undra. =))
Jo kan berätta att inne på MIN SIDA kan man se hur mycket man har skrivit och hur många trådar man har startat. =)

Vad roligt. Då ska jag in och titta runt på min sida lite.

Tycker redan nu att jag fått otroligt bra förklarat för mig över de saker jag undrar över. till och med innan jag insett att jag undrat har jag fått svar.
Vad bra att du har fått svar på frågorna innan de ens har dykt upp. =)))
Hur länge har du funderat på iller??

Jag har funderat på iller i ca ett år.
Ok, själv hade jag iller när jag var liten. Sen dess har jag inte riktigt kunna släppa det. Och jag var allergisk innan så det blev ingen iller när jag bodde hemma.
Men så en dag kom jag på att jag bor inte hemma längre utan med min pojkvän. Men att övertala en pojkvän till och skaffa en iller, ja du det är nog inte det lättaste.
Vi såg filmen Och så kom Polly och då nämde jag att jag skulle vilja ha en iller, sen började han leta reda på massa fakta om illrar och så vips var vi på husdjursmässan i örebro och kollade på illrar. =)))
Så idag är han helsåld på illrar. Snacka om att jag har tur. =)))

Låter bra det. Själv bor jag ensam så jag behöver inte bry mig om vad någon annan vill.
Det är ju bra det. =)) Men för egen del så är ju min kille min sambo så då måste man ju vara överense. =) Och det har vi varit sen dag 1 sen vi skaffade våra illrar. =) Vi är så glada över att vi skaffat oss våra illrar.