Ingen är så söt som Bernard!

Gud vad söt! Bäst var minen i byrålådan! En sådan stil går inte att motstå!
Gud så söt man kan bli. =)) Första bilden är ju klockren. =)) Fina foton cilla.
Tänk om jag oxå hade ork och lyfta min kamera och fota lite. Det får bli mitt mål i helgen som kommer. =) Så jag oxå får lägga upp lite bilder. Har inte en enda bild på Xena knapp och hon har snart bott här i 1 år. skandal. hehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Så snälla ni är!!
Jag kan bara säga såhär: Gå till google.se och skriv " iller bernard" och gissa vad det är som kommer upp överst?
Lite roligt… hehe

Bernard ar sa sooot! :)
// Amanda

Va söt han är=) Är elefanten poppis?
Krokodilen är bäst, den används allra mest!
Bläckfisken sover dem i, men använder inte armarna då den är för smal.
Elefanten kommer trea, egentligen inte så poppis.
Fisken kommer verkligen sist. Den används inte alls.
MEN, dem har ju alla så det är svårt att säga hur mkt dom hade tyckt om ex fisken om dom bara hade den 
Naaw en sån sötis :) älskar oxå första bilden :)
Fiona är sååå avundsjuk på dina grabbar nu hon hoppar och skriker här hemma hon vill oxå ha en fin rosa elefant!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Håller med om att B är en riktig sötnos… ;-) Dejtar han?
Hehe, dejtandet har han lagt på hyllan ;) jag har satt stopp för fler ferrets och det vet han om.. :)

ja menade om han ville dejta mig? ;-) En sån snygging ser man sällan!

#1 hehe okej, har funderingar att försöka sy en sån själv men får aldrig tid hehe

han är ju bara för söt cicilia
Eller hur!!
Sötis :)

kan du inte lägga in en bild på "Berguven" snälla ;P

Okej då!
Visst är han fin, men Salami är ju min och alltid vackrast i mina ögon =)) Fan vet nu i alla fall,… såg precis att Bernard hade rena fina tassar!!! Salami är en brunstig snuskpelle, så Bernard vinner väl charmrosetten då ;)

otroligt söta bilder
Men bara undrar vart du har fått tag på dom där otroligt häftiga olika djuren att gömma sig i?
#23 finns hos www.klarsferrets.se , www.amhs-illertorg.se och www.ferretdepot.com bland annat ;)

Tack så mycket
Ingen bild på träskmonstret måns
Va go posör du verkar ha Cilla 
#22 Bernard är riktigt snygg faktiskt, och det är kul att han behåller sin silverfärg och inte skiftar. Dock så skulle han kunna vara större, hehe.. men även fast han är liten liten så är han fortfarande en gnutta manlig ;)
#26 Måns, hehe.. Jag har en bror till Måns halvfärdig i garderoben ;)
Ja, Bernz är stencool.. har fler fina bilder på hnm, men tyvärr på en annan dator. 
#27 avundsjuk vill både ha en Måns och en Bernadposör ^^
#28 Bernz är väldigt billigt ibland, sjukt gratis varannan kväll!
#29 Ojdå vad gör han som gör han så billig? ;P
#30 Euhm, gör sitt utanför lådan. Muckar med Blight, Bråkar med Blight.
I övrigt är han väldigt söt :) pratar mkt och högt, underhåller sig själv väldigt lätt, kommer med bollar och vill leka. Tacksam för allt ätbart som INTE är kött. hehe..
#31 Hm.. ja sånna har vi här med :/
#37 behändigt, då kan han ju värma upp öronmuffar och mösser innan utgång :) Såg att ni har ett wii
vill med ha