Måste bara erkänna hur tragisk jag är...
i Måndags var jag en vital 23 åring… 24 timmar senare uppgraderades jag till pensionär…. Jag fick Bingo lott och hålfots inlägg i födelsedags present…å på köpet fick man ryggskott, åderförkalkning samt ett släng av alzheimers…suck…
Så nu sitter man här, lördag kväll…och vad gör man? Jo man spelar Bingo….känner mig smått tragisk samt patetisk här…men var gör man? Vid min ålder skall man ändå inte vara ute å flänga på stan….Men jag hade behövt handla lite mjölk….men var sjutton är min rullator….???

den finns nog nådon stans hemma hos dig hihi
jag har i alla fall min rullis här
men om du är snäll så kan du få låna min rullis men bara om du är snäll gammal tant

haha, stackars lilla Sara. bingolotto, hör genast den gamla jingeln i huvudet. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Håller tummarna att du vinner ikväll på bingolotto. =) Då kommer du inte känna dig lite tragiskt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
hahaha…jag vinner aldrig nått…jo.. utom den underbara sovpuffen från johannah jag vann på IT….men mer än så blir det inte…

det är du å jag sara…jag lovar dig, jag var mer ute på krogen när jag var 16 än jag har varit sen jag fyllt 18..sen jag fyllde 18 har jag bara varit ute 1 gång..och jag e 20 nu…hihi
oj då….då e du nog äldre än mig ;)
#4 Där ser du, helt omöjligt är det ju inte! Håller en tumme för att du ska ha fått någon liten vinst. Det är väl slutspelat nu? /Ammi

Jag har sagt åt Sara att jag hoppas hon vinner en flådig bil och en utlandsresa. Det kan hon vara värd tycker jag. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 Det hoppas vi på!

#6 haha japp känner mig som förtiofem eller något..snart dags för pension..=P jag o roxxy flyttar till borabora och dansar hulahula livet ut..hihi
Ja bil behöver sara vinna så hon kan använda rattmuffen: =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

äää… ta och lungna ner dig lite nu!! När jag träffade min pojkvän så var jag 15 och vi hade en vana att sitta hemma på lördags kvällar och splea bingo!!(även söndag). men ta de bara lungt. Jag är 20 och mer senil än min mamma som är 46 eller 47?? haha
Hahaha….ingen bil ännu….men som madde säger: måste ju ha nått å matcha ratt muffen med!! finns det rosa volvo???