Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 250 ggr
domiino
0

så otroligt söt!!

**                                                (\ /)  
                                               (O.o)  
                                                (><)  
                                                /_|_\  
Copy the bunny to your presentation to help him achieve world domination,    
and come join the dark side. (They have cookies.)
**

Denna lilla kanin har left i några år ute på nätet, han finns att hittas nästan överallt. Jag har sett honom så många gånger och tycker att han är så otroligt söt att jag tänkte han kunde på stanna på iFokus en tid. hoppas du inte blir arg över detta åsa, det är ju allmänt känt att illrar och kaniner inte går bra ihop. Men titta på den lille söta! kan du säga nej? hihi

Faxlin
0

haha, nej jag kan itne säga nej. Och finner inte någon anledning att göra det heller. ;-)
Den är ju söt ju;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

hihi, han föddes för ca 6 år sedan, efter två dagar så hade han lyckats ta sig in på över 50 pressar på helgon.net. efter två veckor hade han förökats till nästan 1000! och nu kan man träffa på honom överallt, på lunarstorm och sådanna sidor. har även träffat på honom på privata hemsidor! så jag tyckte gott o väl att han kunde få föröka sig här inne. =P se hur långt han kommer lixom =P det är ett ganska så stort fenomen, och kul att han lyckats överleva så länge

Guteillern
0

domiino: Stod det något, på sidan du hämtade sötnosen ifrån, om man måste ha med texten? Skulle vilja ha kaninen, utan text eller utan den sista snutten…"join the dark side."  /Ammi

domiino
0

haha nej nej, killen som "födde" kaninen är sedan länge borttagen ifrån helgon och liknande. det är fritt om du bara vill ha med kaninen. ingen fara, den är inte copyrightad eller något. jag tänkte bara det kunde vara en kul grej å se om han överlever lika bra härinne som han gjort på de andra hemsidorna =P

Faxlin
0

haha, en kille som föder lät som en sensation. Att det dessutom vart en kanin var lite småskojigt ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

haha jag vet men jag visste inte riktigt hur jag skulle förklara..det var ju en kille som startade upp det hela lixom =P så egentligen så var den han som "födde" kaninen=P

Guteillern
0

#4 Tack, han ska få en plats på indexsidan, när jag väl uppdaterar nästa gång…kan dröja ett tag Oskyldig eftersom jag håller på att göra om den lite. Vilket går väldigt sakta just nu. /Ammi

domiino
0

varsegod, försöker få honom ta över hela världen vet du =P så iFokus är ett bra ställe att börja på =P