Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 657 ggr
PatrikF
0

Vilken helvetisk lukt!

Gav illrarna lite laxolja och sätter mig i soffan för att kolla email innan jag ska iväg till en underleverantör. Efter en stund kommer det en sjuk doft, katterna flyr och jag stoppar näsan ner i tröjan, tittar ner bredvid soffan och där ligger Boston och undrar vad all uppståndelse handlar om!

Ska tejpa igen r*ven på den där illern alltså, det känns inte som att vädra fungerar heller :) Han har småfiset någon gång innan, men detta var något i hästväg.

leo-
0

dagens goda skratt SkrattandeSkrattande

och där ligger han och bara mår bra och är naturligtvis väldigt mån om att vara i närhetenOskyldig

Bogey
0

Visst är det härligt när det kommer en sån där mysfis från underjorden :-)

Bogey har lagt nån sån också och han luktar som en gammal, kall och sur svartrykande lastbilsmotor. När det är som värst är det nästan så man ser svartröken också :-)

Goseiller
0

hahahaha myspysOskyldigSkrattande

Aviendha
0

Outch! Det är verkligen vedervärdigt med de där osande mördarmökarna, de sätter sig ju nästan i möblerna, för när man kommer in timmar efteråt ligger lukten, och illern, kvar. Antar att det blev ett låångt besök ;)

werner
0

Vi har en "smester"iller här, och hon fiser hela tiden.. ibland känns det till köket om hon fiser i vardags rummet och sov rummet ligger imellan det så vet hur det är..

PatrikF
0

Jag fick byta kläder och körde hemmifrån tidigare :) Nu sitter jag på jobb men hoppas att den är borta tills jag kommer hem. Till och med Monty gick muttrandes ut o la sig på balkongen när jag vädrade.

Härligt med djur, kan se framför mig en romantisk middag med tända ljus, där det finns kärlek i luften blandat med illerfisar i rummet Skäms

Bogey
0

#6 Det gäller med andra ord att hitta rätt potentiell partner :-) Det kanske finns de som skulle se det humoristiska i en så situation, så då vet du att du hittat rätt ;-)

PatrikF
0

#7 Hahaha, ja man kan ju helt enkelt ha det som en raggningsfras -"Hur ställer du dig till illerfisar? Bra? Dåligt?"

Aviendha
0

#8 Lovar att den har potential att bryta många isar, likaväl som stjälpa stora lass ;) Men den är nog väldigt användbar när det kommer till att selektera ut en bra människopartner ;)

leo-
0

Tack och lov har det inte hänt särskilt ofta här (väluppfostrad) men ni får väl skaffa en korg som dom har på labb och liknande med näsklämmor och ev handskar till besökare Skrattande

Bogey
0

Man kan kanske konvertera nattburen till dragskåp. Ett sånt där skåp ni vet, med kraftig ventilation de har på laboratorier när man experimenterar med sånt som kan avge hälsofarliga gaser.

werner
0

Åååh kom just ihåg en rolig incident, sambon hade duschat i nästan 2 timmar för han tyckte det var så skönt och kände sig så ren efteråt och precis när han stiger utanför badrummet blir MissTake rädd och skunkar på hans ena ben.. bara att gå in i duschen igen ^^

Vattunalle
0

Välkommen till illervärldenCool

Här hemma har dom även fått ett eget namn: KARETA!Foten i munnen

Denna kommentar har tagits bort.
VeronicaKahlbäck
0

uschSkrikandes finns ju tyvärr inte så mkt att göra bara ställa fönstren o ta en långpromenad:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

tortoise
0

Skrattande! Det allra bästa är när de får in en riktigt fullträff mitt i ansiktet….Då tar det ett tag innan man andas normalt igen…visst är de söta!

HannaM
0

#15 öppna fönster?? Omöjligt, då rymmer dom ju.. det är bara att bita ihop och låtsas som det regnar=)

VeronicaKahlbäck
0

#17 har ju turen att ha en iller som inte ens kan klättra upp i soffan så här är det bara att ha fönstrena på vid gavelCool Kanske ska tillägga så att ingen tror att någon ska hoppa ut genom mitt fönster vilken dag som helst att det inte finns något att klättra på runtomkring!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus