Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 590 ggr
Faxlin
0

LiindaH medarbetare

Vill önska LiindaH välkommen hit som medarbetre. Då hon är Sajtvärd på annan iFokus sajt har hon lovat mig att ställa upp och hålla koll på att skrivreglerna följs här. Hon har inte kunnande i iller, men i forumvett. Så nu hoppas jag vi får det lättare att hålla koll på att skrivreglerna följs.

Välkommen hit och tack för hjälpen Liinda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

haha tack Åsa, ja hoppas jag slipper skälla allt för mkt.

// Liinda

Faxlin
0

#1: haha, hoppas du inte ställt in dig på det. Du är på iller nu. Och här krävs det mer involverande i trådar än vad man hinner skriva i dem. :-)

Audiatur et altera pars

JossanH
0

Ja, nu jäklarns kommer det kännas som att du har fått ett heltidsjobb :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

LiindaH
0

#2 - haha det ska nog gå bra.
Men ja vi får väl se. Jag hoppas att folk kan lära sig konsten att vara snäll ;P

// Liinda

Faxlin
0

#3: haha, vi kanske ska lugna oss med fler varningar nu så hon inte avgår direkt :-)

#4: Mohahaha. Ja hoppet är det sissta som överger mänskligheten sägs det. Så jag håller på det du säger.

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#3 - haha vad härligt, kankse är bra för er att jag är sjukskriven i ngåra veckor fram över med andra ord ;)

#5 - haha precis ;)

// Liinda

KerstinL
0

Jaha, har du nästlat in dig här nu….. VÄLKOMMEN!!!!  @-}-}-----

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

LiindaH
0

Jajjemensan, går ju bra på dom andra sajterna, så kankse det ska gå bra på denna med, fast det kommer nog att ta tid Skrattande

Men så länge du sköter dig nu Kerstin kommer allt att gå braOskyldig

// Liinda

KerstinL
0

Jag skulle aaaldrig göra nå´t … ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

LiindaH
0

haha lilla Kerstin, med den humorn du har så litar jag iiiiinte riktigt på dina kära ord där.

// Liinda

Norrskenets
0

Välkommen hitGlad

Faxlin
0

Puttar upp den här för att visa medlemmar att jag gick ut med att ja gjorde Liinda till Medarbetare för länge sedan.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Audiatur et altera pars

Denna kommentar har tagits bort.
FerretCrow
0

#12 ja det är ju mig du syftar på nu men som sagt har jag vare borta från iFokus i 9 månader av olika andledningar. så därför visste jag ju inte detta

LiindaH
0

#14: Du var inte ensam om att missa detta.

Mycket är  mitt fel också eftersom jag inte vart aktiv på denna sajt med skriverier.

// Liinda

Faxlin
0

#14: Som Liinda säger, du var inte den enda som missat detta. Jag puttade upp tråden för att visa bara att jag faktiskt gick ut med detta när jag gjorde henne till medlem så att folk ser att det varit ett bra tag nu. Hade jag menat det till dig personligen hade jag skrivit: Jag puttar upp detta så att FerretCrow ser det. Nu gjorde jag inte det. Så snälla läs skrivreglerna igen och försök ta till dig delen där det står om att inte ta allt så personligt. Det tjänar vi alla på i längden.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Audiatur et altera pars

VeronicaKahlbäck
0

Välkommen 4 månader för sent men bättre sent än aldrig:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

LiindaH
0

haha tack så mycket

// Liinda

FerretCrow
0

#16 nej men gud tog det inte alls illa eller så. det var ju mer att du tänkte på att putta upp den efter att jag sa att jag inte visste att hon var Medarbetare. typ som att jag påminde dig =)

Faxlin
0

#19: Ja men du var en av dem som påminde mig. Vilket var bra. Det är viktigt att alla vet vilka som är Medarbetare. Och allt det här fick mig också att äntligen ta itu med och rensa bort oaktiva Medarbetare och få lite nya. Så för sajten vart det en riktigt bra vinn situation här. ;-)

Audiatur et altera pars

Lissi08
0

Välkommen :D

FerretCrow
0

#20 jo det är ju att man vet vilka man kan vända sig till. men tog det absolute inte illa vid

Faxlin
0

#22: Vad bra. :-)

Audiatur et altera pars