Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1026 ggr
Ceciliaolucifer
0

Den värdelösaste illerbilden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja starta en bildtråd där man lägger in sina mest värdelösa illerbilder. Det kan vara bilder där illern har hunnit helt ur bilden innan kortet han tas. Eller ett ruskigt suddigt kort som man ser hade potential att bli ett väldigt fint kort.

Hoppas ni förstår hur jag menar :) Det är själva STORYN bakom bilden som är intressant!

Som Theo på bilden här, han var jätte söt och poserade som en riktig modell, men precis när kameran tog kortet så vände han bort huvudet!

Sara
0

Jag har tyvärr raderat alla dåliga bilder. Obestämd

Sara

Musiken
0

Det har skulle ha varit ett jattefint kort pa mig och Lotta. Det var andra dagen hon var hos mig och hon hade boat in sig i mitt har. Skulle ta ett kort med webcamen, men det ar 3 sekunders fordrojning pa den, och da far hon saklart tokryck och borjar gnaga i huvudet pa mig…

leo-
0

Detta var en väldigt rolig ide äntligen får man nytta av alla bilder man kastar bort.

här har vi Ricky under sin stubbe och han tittade fram väldigt fint så mobilen kom fram och ett foto togs men som sagt lite fördröjning så han hann med att dra in huvudet rulla runt i hålet för att markera istället

Följer ni det blåa bandet kan ni skymta en iller

Bogey
0

Haha, detta måste vara min mest värdelösa bild nånsin, iller eller inte. Ett under att jag inte raderat den. Måste kännt på mig att den skulle komma till användning ;-)

Det hade kommit ca 2dm snö under den här dan, vinterns första riktigt ordentliga snöfall, och jag skulle försöka fånga en extatisk iller som skuttade runt hej-vilt i snön. Det blev bara snö på bilden, suddigt dessutom.

Om nån såg mig den dan skulle de säkert fått ett gott skratt, gubbe på huk jagar sjövild iller med kamera.Tungan ute

ferretgirl
0

Samma här #1#, dom raderas på en gång i kameran. Så jag har inga kassa foto vare sig på illrar eller något annat.

becka89
0

Mercedez drar iväg husses krycka och i sista minuten ser man bara svansen :/ J'vla kamera och vara seg:P

FerretCrow
0

jag har oxå tyvärr raderat=(

HannaM
0

Tja typ 99 procent av bilderna på elliott är väl dom sämsta… han tittar alltid in i kameran tills kortet tas, då vänder han bort huvudet i precis rätt ögonblick och matte får bara sudd på kortet

dima
0

Hade två illrar i kartongen som tittade ut å en katt som överlyckligt vacktade utgången för att överfalla dom.. men men när kameran blixtrade ingen iller syns!!!!

elinn
0

Här på Noel när han var liten valp med taskig balans. Hade satt honom PÅ pallen för att ta ett fint kort men precis när jag knäpper så glider han ner bakom. Blixten förstör ju oxå, den hade kommit på Noel om han stått still istället för på kylskåpet =)

Kortet har fått vara kvar för jag tycker ändå att det finns lite charm i det trots att det egentligen är helt misslyckat om man jämför med hur jag ville att det skulle vara.

Fruttisen
0

HAHA! :) Vilken osis att jag var hemma och hade noll att göra i söndags…satt nämligen och raderade så jääääklans massor "värdelösa-illerbilder"…

[Allegori]
0

Junior satt och så allmänt jättesöt ut på golvet, så jag tog fram kameran och ville ha en närbild, och det fick jag ju… Han ville hellre sköta kameran än posera uppenbarligen *suck*

#10 Misslyckat? Det blev ju en jättesöt bild! Och med hjälp av iPhoto tar man lätt bort blixtens spegelbild, så det är inget att oroa sig för!

HeebieJeebies
0

Har en drös såna här, gäller att vara snabb med kameran annars försvinner dom! Cloverfield-illern brukar jag kalla den, om ni fattar vad jag menar. Hehe

[Allegori]
0

#10  På detta sätt anser jag att den blev jättebra Glad

Alldeles enastående söt liten sak!

*OBS! Bilden är inte min, det är en redigering av elinns bild*

elinn
0

Nej så fin den blev. Själv är jag alldeles för värdelös på att redigera bilder =(

Får jag spara den??

[Allegori]
0

#14   Givetvis, den är ju din! :)

Gasoline
0

#10 Tyckte att din "misslyckade" bild vart riktigt bra.

Aviendha
0

Ja, 86 kort av 100 kastas. 10 av 100 velar jag med innan jag behåller 5 och 4 är hyfsade. Mest nosar, skenande svansar, ja ni vet noh vad jag menar..

Här är en jag behöll för den blev verkligen fel, och ful dessutom. Blixt, vinkel och framförallt(?) poserna är helt värdelösa, men charmen har gjort att detta stannat i ett år på datorn.

Bogey
0

Va sjutton!

Det var ju den mest värdelösa illerbilden det skulle vara. Flera här har ju postat bättre bilder än vad jag tar normalt. Tungan ute

Saga85
0

Ja, nu får folk allt ta och skärpa sig. Inga bra kort, fram med bottennappen! Själv raderar jag alla dåliga kort direkt. Ska komma ihåg att spara de dåliga vid nästa fotosession ;)

werner
0

Måste tyvärr putta upp denna tråd och ge ett bidrag, jag lyckades nog ta den mest misslyckade bilden 2009 som KUNDE blivigt skit ball ;/ suck

Faxlin
0

Här är mitt bidrag i denna tråd. Denna bild hade kunnat vara fin. Men ja det vart inte riktigt som jag tänkt. Suddigt och hemskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Satmaran
0

Här kom jag visst för nära Mayas nos =))

fridaas
0

#23 Fast den var ju bara söt ^^

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Gasoline
0

#21 Ja, synd att fokusen låg fel, annars hade bilden varit jätte bra!

#23 Den va ju inte dålig, den va ju jätte söt!

werner
0

Ja jädrigt synd men så går det när man ställer in fokusen själv och glömmer klicka ur auto så det går tillbaka till ursprungsläget :/

Satmaran
0

#24 och 25. Fniss, jag tycker att hon påminner om en ovanligt blek sjöko =))

Gasoline
0

#27 Haha, nu va du elak! =P

cacao
0

Ooops! Borta…

/Suss

Medarbetare på sajten irishcob

werner
0

#29 Det är iallafall inte alla som har svansar som assocear på snowboard skorna ^^

Aviendha
0

#29 Så typiskt iller ;)

cacao
0

Hittade en till :)

110% Iller! Eller vad säger ni?

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

Zandra---83
0

#4 Om någon undrar vart illern är så får du säga att det är en vit som blundar! :P

Aviendha
0

Rotar jag i papperskorgen finner man genast tonvis med bevis på att illrar är svåra att fota (läs: jag är urkass med kamera)

Såhär glad var Phoenix över att komma hem iaf.

Aviendha
0

Fråga inte ens.. Detta är en äkta "den värdelösaste illerbilden" ;)

Hint: den främre delen för luftintag på vårt favoritdjur.

Theres
0

Ska se om jag hittar ngn… borde vara lätt i.o.m att jag sparar ALLA bilder jag tar :P Men sen är jag rätt bra på att fånga dem i rätt ögonblick, så de flesta bilder är rätt okej iallafall =)

Den är rätt kass, för han vände bort huvudet :P

golf.ifokus.se

Sara
0

# 35 Det var en riktig närbild. Flört

Sara