Lugn o ro inom synhåll?
O snart kommer hemmet att lukta som en hallontårta.
Vad jag pratar om?
Kastrering!
Har precis beställt tid för kastrering för pojkarna Bus.
Förhoppningsvis kommer de att sluta med att jaga varandra (gärna nattetid) o pipa o gnälla.
Den 31/3 smäller det

Förstår dig så väl ;)
Är så lycklig för att Salami just nu är på sexcharter i Kävlinge för en omparning. Jag kan få äta min frukost utan att först tvingas torka kisspölar under varje stolsben i köket. Kanske jag får njuta av denna lyx hela helgen =))
Ja, tänk att få sova en hel natt Gilla ;) Måste vara riktigt stressande och irriterande i längden med det kivet och pipet det verkar vara på de "små" gossarna.
Paulina

Och jag som gnäller över mina överkåta kastrater som springer runt och jagar dunderbrunstiga honor hela dagarna och nätterna hela tiden gällt småpojkspoppande (kastratsång=P) . Det har ju bara hållt på några dagar och lägger sig snart… Tycker du varit duktig som stått ut med det så länge. Hoppas du får sova gott snart=)
hehehe tänk om grabbarna bara visste vad som väntar :)
jag är imponerad att du stått ut så länge.. du har ju ändå en lump junior, och det vill inte säga lite när man snackar brunst.
Själv ser jag ingen ljusning här hemma, ingen väntande sexcharter, eller ens ljuvkastrat sång. Bara två dunderbrunstiga hanar, som både hörs, syns och känns på lukten.
Får jag åka på semester hem hos dig gilla?

Är helt klart imponerad av alla er som klarar att ha okastrerade hanillrar hemma, är tålig mot det mesta huggmonster vad som helst men har haft en okastrerad hane hemma några dagar och bara det gjorde att hispan kunde bli ett alternativ:S
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

3 stycken…det är mäktigt.
Ibland övermäktigt.
Men det är lite som när barnen var små.
Man ragglar upp utan att veta vad man gör o särar på bråkstakarna (som gärna slåss vid ytterdörren)
Slår en titt på klockan.
5 timmar tills man ska upp.
Nästa gång…3 timmar osv.
Här hade vi en hel sexshow idag när maten serverades.
Chaos (som försöker slå Marwin i högsta rang) juckandes på Marwins rygg medan han åt i godan ro.
Didrik på Chaos….o så lille Wille som stod bredvid o väntade på sin tur.
Tror du kan komma när dimman lättat Sara…innan dess är det ingen idé ;o)
O jag tyckte de var så lugna o fina när vi var över till Norge…o Cilla bara skakade på huvudet haha.
Är bara så glad ändå att ingen blev som Marwin när han brunstade.
Vaktade mig vart jag än gick o högg, högg, högg.
Det här är småkakor jämfört med det *ler*
Ett mycket klokt val Gilla ;) i say no more…