Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 679 ggr
[Nininosen]
0

Önskar köpa en hona.

Jag önskar köpa en hona i stockholm. Någon som har en tjej?

fladdermus
0

Skickade dig just ett pm.

Bogey
0

Om inte ålder spelar nån roll söker lilla söta Nanna ett nytt hem.

[Nininosen]
0

Jadu monica, haha jag har redan tittat på henne och druckit gott kaffe hemma hos dig. Haha!

UlrikaD
0

Undrar om jag kan få flika in en fråga här: Såg att du hade kottar. Hade du tänkt att ha illern med kottarna eller avdelat? Anledningen till att jag undrar är att jag har illrar men har alltid varit sugen på en kotte. Så många kotte-ägare säger olika om hur de funkar med andra djur. Så jag är nyfiken på hur du har tänkt.Skrattande

monicany
0

#3# ja de va en trevlig eftermidda, hoppas att du trivdes å fortfarande e intreserad,

[Nininosen]
0

Ja, jag håller stenhårt tummarna för att hon skall få flytta hem till oss =)

Kottarna bor i köket, dom är totalt ointresserade av andra djur dåde katter o hundar marsvin. Det är som om andra djur inte fins.. ego kottar.

[LiisaDagger]
0

#6 Vill inte katterna jäklas med kottarna?

[Nininosen]
0

Jag har själv inga katter då jag bor i lägenget och tycker att katter skall få vara ute. Men har haft påhälning ett flertal gånger o ch vart kattvakt, men icke dom nosar lite sen så får det vara. ingen reaktion alls. Ena katten sov med kotten i hans bur en natt.

UlrikaD
0

Vad kul att höra. Då kanske det skulle funka iallafall här hemma. Ursäkta urspårningen. Du får berätta själv hur det fungerar när du får hem din iller. Blev det en Nanna?

[Nininosen]
0

javisst blev det en Nanna =) jätte glada är vi här hemma.

Ja det skall bli intressant =)

UlrikaD
0

Grattis till Nanna!! Hoppas du berättar vidare hur det gick sen. Jag är verkligen superintresserad av det här med kotte och iller tillsammans.

Aviendha
0

Grattis till Nanna! Du får gärna berätta mer hur det går när hon satt sig tillrätta hemma hos er =)