Iller iFokus

Iller

Etikett: länkar
Läst 3121 ggr
Norrskenets
0

Bra och billiga låga toalådor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara dela med mig av lådfyndet jag köpte igår=)

Lådorna finns på ÖoB och kostar 35:-

Här fanns dom i färgerna, ljusgrå, ljusblå och mörkblå.

Den lila lådan är just för iller och den blå lådan är snäppet lägre, syns dock inge bra på bilderna.

Saffi posar…fast i fel låda

Norrskenets
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser ni storleksskillnaden, den lila lådan är för iller men den blå är jag riktigt nöjd med, den är så bra och rymlig men ändå låg=)

UlrikaD
0

Köpte ett gäng sådana lila (fast de var inte lila) för nåt år sedan. Men mina pojkar ansåg att de var för stora för dem så de backade in från sidan så rumpan hängde utanför på andra sidan och bajsade lik förbannat på golvet. Så de funkade inte alls här.

PatrikF
0

#2 Hahaha, det gjorde dom med mina små lådor också. Dom satt i lådan och sket utanför, på väggen :/

Så nu har dom fått stora kattlådor :)

skrollan
0

är det kattlådor eller andra sorters lådor som kan vara som kattlådor? :)

Norrskenets
0

#2 Den lila är för iller men det är den blåa lådan som jag tipsar om eftersom den är större.

#4 Det är kattlådor, medföljer en "skärm" men den tog ja bort då den blir för hög isåfall.

FerretCrow
0

#5 menar du som tak eller?

Norrskenets
0

#6 Förlåt, uttryckte mig lite dumt det är bara som en kant som man kan ta bort så höjden på lådkanten blir lämpligare höjd.

skrollan
0

aha, då var det verkliugen billiga toalådor. Shopping nästa helg ;)

Norrskenets
0

#8 Skrattande Dom lär ha den för jag tror den nyss kommit in på lagret här i Birsta=)

Faxlin
0

Bra tips. De är dessutom nedsatt i pris nu enligt deras hemsida. Så det är bra att någon är uppmärksam.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

#10 Tack det tyckte jag också=) alltid bra med tillbehör som är billiga=)

Dessa färger finns.

Fruttisen
0

Jag har också ett tips på bra lådor! Planterigslådor (ni vet, när man ska så frön inomhus på våren för att sen plantera ut) på Coop…24kr/st! Svarta! Perfekt! :)

becka89
0

#11 sån låda har vi haft men våran tjej tyckte att det var så jobbigt att kliva i den hon tyckte väl att den var för hög. Annars var den väldigt stor och bra

Xannadu
0

Det finns lådor på Ikea som är ypperligare till Toalådor. Det finns på barnavdelningen där. Tror de kostar mellan 19-29kr st

Dessa lådor har jag alltid använt då jag tycker de anndra blir för dyra för jag byter mina lådor 1ggr om året för man blir aldrig av med alla basiller och sånt fast man skurar rent de så sitter de ändå i jupet på lådorna.

Fruttisen
0

#14 Det finns sprit :)

HannaM
0

öb lådorna har jag använt i två år och dom fungerar kanon här hemma, har inga höjdbajsare så den biten är det lugnt med. På den tiden när jag köpte fanns dom i rött och grått=p

Xannadu
0

#15 jag byter hellre lådor för de ska få en fräch låda att gå på..
Jag tror ändå att man aldrig kommer ner i jupet o får bort allt så jag byter hällre o vet att det inte finns en chans att de ska få nått skit.

FerretCrow
0

#17 ett tips är ju att verkligen skura rent lådorna med kloring 2 gånger i månaden då håller dom sig frächa =)

Satmaran
0

WC-anka tar allt ;)

FerretCrow
0

#19 ja det funkar det med=) men man får ju se till att göra det lite oftare för att hålla dom fräch. för man måste ju iaf skura lådorna vare sig man byter 1 gång om året eller fler gånger