Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 181 ggr
Roxanne
0

Inne i affären idag :D:D:D HAHAHA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom nyss hem och har varit i affären och handlat. jag tog med mig min chinchilla Evita :) Hon fick vara under tröjan så ingen skulle se henne, men när det var som mest folk på det stället där man jusst var så hoppar hon upp på min axel, så alla bara kollade och matte skämmdes ;-) ahahah

Faxlin
0

haha, visst är de mysiga. Passar på att dyka upp när det är som minst lämpligt ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#1 ahahhah precis :) hahah  som tia sa. inte så ofta som man ser en person med en chinchilla "ute" :P hahahah

[tiiia]
0

hihi nee. men de är riktigt söta, fast som sagt, klart att folk blir chockade, inget man stöter på varje dag direkt :P

Faxlin
0

Exakt så är det. Inte ofta man ser en som har chillan med sig ute. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

måste berätta nått häftigt! Tror det var i våras..var ute i en park och hade picknik med pälsarna, då kom en tjej med sin famil, bärandes på en korg…de slog sig ner och dukade upp picknick…plötsligt ser jag hur nått sticker upp huvudet ur korgen, och sen skuttar iväg in i närmsat buskage och upp i ett träd….tänkte först att det var en katt, men sen ropade tjejen på djuret, och på två röda sekunder kom den skutttandes och hoppade upp på hennes axel….å då såg jag att det var en chinchilla!!!! Å den hoppa runt lös i flera timmar och kom varje gång tjejen ropade på den….jag var djupt imponerad ;)

Faxlin
0

Ohh, vad häfigt. Kan förstå att det var en mysig upplevelse. Mina chiller kom när jag ropade också. Fast jag hade nog aldrig vågat gå ut med dem på det sättet :-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Hur lär man en chinchilla att komma på komando?

Faxlin
0

Man börjar och använda namnet när man lockar på den. När den kommer så ger man godis. Och till slut så kommer den så fort man ropar namnet. ;-)
Som med en hund, fast det tar lite längre tid. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

Åsa.. om jag inte minns fel hade du ena riktigt roliga namn på dina chillor! Eller minns jag fel? Var det inte Pommes och Frites?

Faxlin
0

Det stämmer bra. Valde det för att jag är så jäkla lat. Så då räckte det om jag ropade pommesfrittes ¨så kom båda två. hihi

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#10 fyyy så smart du är.

devilbrud
0

Jättefin färg på chinchillan, har aldrig sett en sån färg. Har bara sett bruna o gråa. Har bara dåliga erfarenheter av sånna så jag tycker faktiskt dom är lite läskiga! Min stödfamiljs son hade nämligen sånna och elaka var dom, hualigen var rädd jag var för dom o då var jag bara runt 6-7år gammal. Fina och titta på men nej jag tar nog inte i en :P

--

Ja det är bra man kollar först på bilden :P Trodde det var bilden med den vita chinchillan :D

Roxanne
0

#12 ahahhahahHAHAHAHHAHAHA (Y) ja du, min evita är helt underbar. hon e så himmla snäll :) han kunde nog inte alls ha hållt på med dom länge, chinchiloor som man ej håller på med bli oftast huliganer =/

JossanH
0

#13 precis som illrar!!

#5 riktigt coolt! Tänk vilket underbart liv den chillan hade!!

Sajtvärd på Iller.ifokus