Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 221 ggr
-eM-
0

En hel påse Bandits!

Jaha, man han vara borta ett tag och så när man kommer hem, vad har illarna då hittat på? Jo minsann, någon har hittat Mattes godisgömma och stulit en helt oöppnad påse Bandits. Och inte bara det, utan även tugat sönder påsen och ätit upp allt innehåll! Dessutom Bajsat löst överallt!

Kan detta vara farligt?

Jag misstänker Malolo och Burton för dom har haft lite lös mage efter händelsen. Men äter, dricker och sover precis som vanligt.

Dettog min över en timme att städa upp kalaset. Hur mycket måste man stå ut med som iller ägare egentligen?

Madde
0

oj, ja då har de varit ivriga.

Tyvärr vet jag inte om det är farligt. Hoppas att någon annan kan hjälpa dig med den frågan.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Ja inte lär de dö av det. Men bra är det inte heller. Det visar ju deras magar tydligt.
Var bara noga med att de får i sig mycket vätska då lösa magar kan torka ut illern om det håller i sig.

Vilka busar du har -eM- ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

lite ironiskt endå va? , att dina banditer åt upp dina banditer ;)

-eM-
0

Japp, såg att Burtons mage gör korvar igen :) Såär bara Malolo kvar nu. Hon verkligen bajsarut söndermalda Bandits. Det syns!

Dom är ena riktiga vildar mina små. Tur att Yogisarna var i plastburk, annars skulle dom väl ha ätit dom med.

UlrikaG
0

#4, var inte så säker på att yoggisarna är i säkerhet ändå :)

det trodde jag också fram tills dess att jag såg den liggandes utan lock med halva innehållet borta.

Överallt var den perforerad med små hål efter tänderna :)

Sedan var det bara att städa :)

Madde
0

Ja yoggisarna är inte inbrottsäkra här hemma inte.

Känner igen det där allt för väl. Ena dagen var det yoggisar i och andra dagen helt tomt. Då hade de tagit sig upp och stulit burken och sen öppnat locket. Det var inte så många yoggisar kvar tack och lov.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.