Måste sälja Rocky :(
**Vi måste nu tyvärr sälja vår prins.
Efter så kort tid :(
Han är en helt underbar liten pojke på 4 månader.
Lite vild av sig, men det är ju alla små iller valpar i den åldern.
Han har alltid varit tillsammans med sin mamma och pappa och andra illrar. Så han behöver det igen känner vi, han ser så ledsen ut för att han inte har någon iller vän att busas med.
Så om det finns någon här på iFokus som kan ge honom det han behöver och som har iller vänner / vän till honom, vore vi glada.**
**För mer information
Skriv eller adda mig på msn
Jessica___J@hotmail.com
Han finns i skåne.**
Oj va tråkigt för er! Ni kanske kan få hjälp av uppfödaren med omplacering? Är han chippad, försäkrad, vaccinerad, finns stamtavla etc?

Hoppas att han får ett riktigt bra hem… skriv hur det går sen
Nej va trist att ni måste omplacera honom. Men som sarae skriver så kanske ni behöver lite hjälp med omplacering och till rätt person.Speciellt då man helst inte vill att illern ska behöva flytta fler gånger.
SaraE är nämligen omplaceringskordinator för Skaraborgsillern.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Milton vill nog också ha en kompis.. Men jag tänkte köpa en till iller då istället :P Men inte nu, kände verkligen när jag läste att jag ville köpa honom men som det ser ut nu har vi tillräckligt med 1 iller.
Hoppas det löser sig för Rocky
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hur har det gått för er och Rocky????

jaa…skulle ni inte behålla honom i alla fall?=)
#0 men kan inte ni busa med honom?
Om jag inte har helt fel så tror jag att Rocky har hamnat Hos Tesan i Göteborg! men nu heter han roland har jag för mig ;) så det verkar ha löst sig i alla fall!
Ok ja roland har jag läst om. =)) Ja men då verkar det ju ha gått jättebra.