OT, nu är det slut! :D
Kände bara för att skriva här, kanske skulle vara mer passande på hälsa.ifokus eller ångestsjukdomar.ifokus, men jag vet inte, jag känner mig mest hemma här och i hbt.ifokus.
Hur som helst, idag tog jag min allra sista antidepressiva, både doktorn, psykologen och min kontaktperson på scä tycker att jag har gjort såpass stora framsteg och är mer eller mindre frisk nu.
Det är så skönt att slippa gå upp tidigt när man har sovmorgon bara för att ta en tablett! HAHA! Men det känns så konstigt, man har lixom vant sig och nästan fått in vanan efter 1½ år :')
Men jag är fortfarande lika tacksam att jag har min lilla Cinkajou som hjälpte mig när inte tabletterna räckte till. Och för att han fick upp mig på morgonen antingen genom att leka med alla leksaker med pinglande innehåll eller nafs i tårna eller kanske genom hans grävmaskin-lekar i madrassen!
Yep, både jag och Cinken har förändrats rätt mycket på det senaste året, trots att jag kanske har förändrats aningen mer än honom :').
Han har ju blivit mycket snällare vad det gäller bitandet! Mig biter han aldrig, visst nafsar han men biter aldrig tag. Sen är han lite mer osäker på nya personer, men eftersom jag har tagit hem mer kompisar så har han fått en hel del socialträning och är mycket snällare mot andra personer också!
Nej nu måste jag faktiskt sätta mig och plugga! Har fysikprov på torsdag! :)
(bilden är gammal, men en av mina favoriter, har den inramad bredvid sängen :D)

GRATTIS!! Hoppas att allt gar bra nu! :)
// Amanda

Grattis!

grattis vad roligt=) fortsätt kämpa på utan medecin nu =)

Grattis och hoppas att ni nu kan hjälpa till att hålla humöret på topp:)
"Chaos is a friend of mine."

Lycka till!
Hoppas det går bra!
Å, vad roligt!
Sara
Vad kul för dig! =) Hoppas allt går bra utan svåra utsättningsproblem. Håller tummarna för dig och Cinkajou i framtiden =)
Paulina

Grattis!!! Det betyder mycket att få tillbaka sitt känsloliv :)
Håller också tummarna för att allt går bra.

Önskar dig all lycka till och att Cinkajou fortsätter hjälpa dig att må bra =)

Heja, heja säger vi härifrån. Cinka kommer att fortsätta hjälpa dig att må bra!
Tack så mycket allihopa! :D
Känns verkligen jättebra just nu!
Och nu har jag pluggat klart och känner mig redo för provet, fast jag har 2 dagar på mig att plugga lite extra!
Dessutom fick jag en brownie/muffin med chokladsås på av mamma och Stefan, med ett ljus på, haha! :D
Dom vet precis vad jag vill ha, choklad :'D!
Har lekt massor med Cinka och nu sover han som en stock, så då passar jag på att borsta tänderna och lägga mig jag med, han inspirerade mig, HAHA!

Jippie! Hoppas det går bra att sätta ut medicinen så du slipper alla obehagliga biverkningar.
Du och Cinka kommer klara det här kanon.
Vem behöver kemiska piller när det finns illerpiller som livar upp dagarna 
Lycka till med dit "nya" liv. 4 tassar och 8 tummar hålls för dig här.