Rösta på (häst)
Japp det finns flera illerägare som tycker om hästar, det vet jag. Så hjälp till och rösta i denna tävling.
http://www.libresse.se/Pages/MarketActivities/Campaigns/Summer2006/Default.aspx?id=31594
Har själv lagt in ett bidrag på Dixi faktiskt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#0 Va inne där och rösta på Dixi, såg att hon då låg på 4:e plats *heja heja*

#2: Tackar. Hon är en söting ju. Och har haft det så elendigt med sjukdom och ensamhet att jag hoppas hon vinner ett täcke. det är hon vär min tös.
Audiatur et altera pars

#1: Hon var fin. Har du henne med i tävlingen?
Audiatur et altera pars

2 PLATS TACK VARE MIG ÅÅÅSA :d hahaha
Förlorar dixi så e det mitt fel Åsa! Fattade inte först att man kunde ge olika poäng, så innan jag koplade råkade jag trycka på ett eller två poäng….ber om ursäkt å hoppas du kan förlåta mig! snälla ta inte stitch ifrån mig!!! hihi

#5: Tackar
#6: hihi, elaking, då ska jag hälsa Dixi att hon får ta en smakbit av dig när du kommer och hälsar på:-)
Audiatur et altera pars

Hihih…jag röstade på Dixi innan jag visste att det var hon:p såg nu att du hade skrivit att hon var med:D:D älskar hennes svarta fläckar:D heja heja:D
moahahha….ja det får hon nästan lov att göra ;) hmm tror du stitch kan passera som ponny? Han hade behövt ett täcke hehehe

#9 det går nog jätte bra..om du tar bilden väldigt nära så att han ser större ut och sendan sätter på honom en man och en lite fluffigare svans så;) hehe

#8: Skojigt att höra att du röstat på min dam utan att veta att hon var min ;-)
Visst är hon för söt med sina fläckar. ;-)
#9: Ja du kan ju testa. hihi
Audiatur et altera pars

#3 nu har jag röstat på Dixi .
Så vi får hoppas att hon vinner sitt täcke
åh vad vackra hästar!
Vi har också röstat på Dixi :)

#28: Vad snällt av er. ;-)
Dixi och jag tackar.
Audiatur et altera pars

#29 Dixi är just nu på en 2:plats :D Fina lilla tjejen. Har röstat många gånger på henne, för hon e värd ett riktigt tjusigt täcke :-)

#30: Hur har du lyckats rösta många gånger? Man kan ju bara rösta en. ;-)
Audiatur et altera pars

Nu ha jag oxå röstat på Dixi… :)

#32: Dixi och jag tackar. ;-)
Audiatur et altera pars
va fina hästar är.
Är ingen häst brud.
Men dom är vackra att titta på.

#34, d e inte jag heller, men tyckte jag kunde lägga en röst endå o hoppas att Dixi får sitt täcke… :p

#35 vad snällt :D:D:D:D:D

#35: Nej men vad gulligt av dig.
Som jag berättat tidigare, har Dixi återhämtat sig efter svår akut fång i sommar. Hon fick större delen av sommaren stå inne på boxvila. Ensam. Sedan fick hon gå ut i hagen (vinterhage utan gräs) ensam. Sedan åkte hennes kompis till annat ställe så hon har fortsatt stå ensam. Ska tilläggas att min Dixi inte är gjord för att stå ensam. Vilket hon fortfarande gör. Men på lördag hoppas vi på ändring. Då ska vi åka iväg och hämta hem sällskap åt henne. Hon har klarat sig igenom allt detta och i mina ögon är hon värd detta täcke. ;-)
Så vi tackar alla som röstar på henne. Det ger henne större chans i alla fall.
Audiatur et altera pars

#37 hoppas hoppas hoppas :D har inte läst, men när går tävlingen ut? :)

De ska rösta sista gången på hästtävlingen den 1-3 december. Sedan kommer de 50 hästar med flest poäng att plockas t så kommer en jury att välja de 8 finalisterna utifrån de hästarna. Så det gäller att hålla henne högt. Fast det är ju i alla fall juryn som bestämmer till sist. ;-)
Audiatur et altera pars

#39mhm.. :) Men hon e ju ett riktigt charmtroll :) jag tror att dte kommer att gå bra för henne :D

#31 Jag bytte från Mozilla till Explorer då funkade de igen å så bytte jag dator å gjorde om samma sak så du har nu fått 6 röster av mig :-)

#41 haha coolt :D jag ska också byta och testa nu :D

nu har jag också röstat nåra gånger :)
Dixi fick min röst oxå hon är kalas fin!!
Så då blir det inget med att sälja henne
som det stod om i någon annan tråd (hittade inte den nu)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#44: Jag har fått tag på sällskap åt henne nu. Så då slipper jag sälja henne utan får en glad häst i alla fall. Att sälja var en sista utväg, för hennes skull liksom. Vill ju inte ha olyckliga djur, jag mår så dåligt då.
Audiatur et altera pars

#45 om dina dju blir glada blir du också glad då? Så är det för mig, och se djur som mår dåligt mår jag också väldigt dåligt.

Så där ja nu har jag också röstat på Dixi. Vilket stödj du får över allt Åsa.. alla vill tydligen att du skall få ett snyggt täcke och en stor sida i ridsport. För det var väl i ridsport som Dixi skulle väl hamna i?
Får gå in och rösta snart igen. =)
hur går det åsa för din häst???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.