Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 191 ggr
sarae
0

Jag har blivit kär!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I min pappas nya lilla taxvalp Cilla på 11 veckor, var å hälsade på henne, och hjälp va go hon var! Alla hundvalpar e söta å härliga, men den här var speciell! Först var hon skeptisk till illerlukten verkade det som, men sen blev vi bästa kompisar ;) Hon följde efter mig vart jag än gick…Sen körde vi lite "illeruppfostran" på henne, å banne mig, det lilla bitmonstret (bits gör hon ordentligt, pappa hade sår över hela armarna å händerna) blev en liten ängel ;)

Så nu ska jag terra er med kort på undeverket!

sarae
0
sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det något mysigare än valpis magen???

sarae
0
Ferret.YinniZ
0

ååh…sånna härliga bilder:D det finns ingen på illern å hunden samtidigt?;) dött sött:D

sarae
0

nope…de har inte träffats än ;) men jag har stora planer på att de ska bli bästisar alla tre…sen kidnappar jag cilla, så flyttar vi alla till varmare klimat moahahaha

Ferret.YinniZ
0

jahaa…ja trodde det::P

ååh..vilken bra ide;) om det blir ett mycket varmare och härligt land så kan jag ox´å bli bästis med dem;);)

hannis
0

Oj vilken sötis! det är ju så man sitter här och smälter!

klarsferrets
0

nä vad söööööt hon va om du flytar till varmare så ska jag med bara så det så hihi

sarae
0

hahaha ja, du e så välkommen anna ;)

klarsferrets
0

tack vart ska vi flytta . i vilken värdsdel kanske inom europa för då kan vi ju terra alla här hemma i alla fall hihi.

Vi båda har ju kk så det är ju inget att prata om och så har vi ju rullisen oxå  hehehe

sarae
0

ja, men det låter som en plan…vi kanske kan åka ner till franskrike å kidnappa de söta illrarna vi såg på bild häromdagen…te.x den helsvart! dreggel

klarsferrets
0

Jaaaaa det gör vi det låter som en kanon bra ide.

ska du med nu på tisdag ????

domiino
0

men…men…jaaaag då???(kollar med stooora hundvalpsögon) - får inte jag följa med???snyft

klarsferrets
0

inga problem då blir vi 3 i bilen med 3 kk kanon

vilket innebär nytt namn på oss SEA blir namnet bra va

sarae
0

hahaha….ja, men glöm inte alla djur vi ska ha med oss ;) De e nog bästa att vi kidnappar en buss oxå…kanske en chaufför till och med!!

domiino
0

ojoj snacka om rockstjärneliv! då hänger jag gjärna på =P

holtz
0

jisses va ni tre (Sara, AnnaCarin, Emelie) är duktiga på att få trådar att spåra ur..kanske borde starta en tråd med ett namn som typ ; oändligt tjöt om ingenting, en berättelse om tre små rara gummor :P haha

sarae
0

hahaha…ja vi e ritigt duktiga ;) moahaha…tror du att vi kan få pris för det?

holtz
0

de e säkert mycke möjligt..får höra me åsa om man kan ha ett så kallat årets priser..då skulle årets pris för mest tjöt om nått hel annat gå till er tre :P

domiino
0

hahaha nu ska du inte vara sådan holtz, vi tre är bara otroligt duktiga på att tjöta, skulle det finnas ett tjöt sm skulle säkerligen jag o sarae komma 1 o 2 plats. =P

sarae
0

moahahah garanterat! frågan e vem som kommer på 1:a plats….jag röstar på mig ;)

domiino
0

hehe det beror på men jag skulle tro att du har din första plats säkrad sara..lol

Faxlin
0

haha, ni är otroligt knäppa vet ni det? Bortsett från det kan jag gärna följa med er i bilen till Frankrike. Eller nehe det kan jag ju inte. Jag är ju livrädd för taxar ju.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

#26 hahaha…men inte den här lilla tösen! får se till att träna henne till att fjäska in sig hos Åsa;)

Faxlin
0

#27: hmm, lycka till. Jag får extrema svettningsanfall, svårt att andas och fryser fast när en tax kommer. Är faktiskt livrädda för dem. Generad

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehehe…åsa …e du säker på att det inte e klimakteriet? hihihihi

Faxlin
0

#29: japp om jag inte har lidit av det i många herrans år då :-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

men åsa, vad är en tax mot din baota jätte schäfer! jag tror att dom är lika snälla båda två och om jag kunde stå en meter ifrån din vovve utan att få total panik o svimma så tror jag att du kan klara av en liten tax =P

Madde
0

Vilken söt taxvalp. =))) Självklart är valpar supersöta. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#31: mmm, du förstår vilket problem detta är för mig. Tänk när man kommer med två schäfrar och går på brukshundsklubben. Så kommer de med en tax. Och vad händer. Jo Åsa står hysteriskt och skriker ta bort den, ta bort den. Jaja, inte lätt att vara rädd.

Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

o my god…

domiino
0

#33 hihi jag vet precis hur du menar åsa, tro mig =P

Tina-A
0

#33: Men Åsa! Jag har då aldrig hört på maken … :P Min mamma är liiiivrädd för hundar, det är verkligen det värsta hon vet. Men jag tror att om det kom en liten tax, ja då skulle hon nog inte få lika mycket panik :P Tror hon skulle tycka det var helt okej, bara hon slapp klappa den.

Men en hundägare som är rädd för taxar..:P Lilla Åsa! Är det bara taxar eller är det någon annan pluttig ras också?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Faxlin
0

#36: Värre en hunduppfödare av rasen schäfer som är rädd för taxar. Och nej, det är ingen annan puttig ras jag är rädd för. Bara taxar. Höll på att bli ihjälkörd av en buss inne i Gävle på grund av en tax. ägaren kommer närmare och närmare mig med taxen. Jag backade och backade tills jag till slut frös fast. Vad jag inte märkte då eftersom jag var så sjukligt rädd för taxen var att jag hamnat mitt i körbanan. Så kom det en linjebuss och den fick tvärnita så att bromsarna skrek. Inte ens det gjorde att jag kunde släppa taxen med blicken utan stod där jag stod. Då bussen tvärnitade såg matte till taxen att husse lämnat lååång lina och att jag var skräckslagen. Husse fick en smäll av matte, hunden drogs in i kort koppel. Och de gick därifrån och min vännina kunde dra in mig på trottoaren.
Jaja, så kan det gå. Inte lätt att vara rädd för udda saker.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Måste vara jobbigt och vara rädd för något. Är nog lyckligt lottad över att jag inte har nån sån rädsla.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.