Utställnings inredning 2008!
Ja, det här är vad jag åstakom det här året :)
Trekanter, cirklar, fyrkanter och ja, ni ser helt rätt…
Snyggt jobbat! Och illern ser ut att trivas i "badmössan" sött hihi
Är nyfiken på hur allt skall bli på plats =)
#2 Oh ja :)
#3 Jag med ;)
Putt till Avi!
Ah, vad fint! Visst är det velour? Det minns jag att jag slet med på syslöjden i skolan, ett rent ******! ;)
Det där med öljetter är supersmart! Jag lägger bara repen mellan tygerna när jag syr ihop, men å andra sidan så syr jag hellre nytt än att tvätta och reparera, men det är ju snyggare som du gjort det =)
Paulina
Vill oxå kunna sy! Ska nog finna mig en symaskin och börja öva på.
Sara
#6 Velour? silkigt som attans ;)
#7 Det tycker jag!!!
#8 Vid en närmare titt så var det nog inte det tyg jag tänkte på, om det nu ens heter velour, plysh kanske? Aja ;)
Paulina
#9 Näe, alltså, lika, hm.. inte så tunt som kavajfoder, men riktigt marigt att sy i. Du hade ju din utställningsbur precis framför min på ängla ju ;) du skulle ha klämt och kännt! Hehe..

görsnyggt:) älskar den blå färgen!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jättesnyggt tjejer, inte bara det Ceciliaolucifer har gjort utan även de ni andra åstadkommit och visat upp i andra kreationstrådar. Att ni orkar lägga ner så mycket tid och arbete, men allt för de små pälsklingarna antar jag :-)
Visserligen har frugan snott ihop 2 kuverthängmattor här men själv syr jag inte så här lär det väl inte bli så mycket mer än det antar jag. Skulle väl vara om dottern börjar sy för sin lilla pälskling då.
Ruskigt fint det där! Och käckt med de där öljetterna (hette det visst), det ska jag ha i åtanke när det blir dags att sy :)
#7 Du kan ju alltid ta med dig lite tyg och låna symaskin och mina kunskaper (jag hade MVG i syslöjd…för 8-9 år sedan…) på lördag 
_No way! Yes way!
# 13 Haha, eller så lämnar jag tyget där och du syr.. 
Sara

Blir det samma inredning på IT Cilla? Eller har du kommit upp med någon ny kreation tills dess hihi =)
#15 Jag har en ny faktiskt! Brunt och Beige! Men funderar på om jag ska inreda med bägge. Delar av min midwest i två
så vi slipper arga och bråkande illrar. Men jag har lite kvar att sy om jag ska vara ärlig och är ganska omotiverad. Hehe..
Lugn Cilla, det är ju flera dagar kvar än =) Du hinner nog ;) Brunt och beige, det kan nog bli snyggt!
Paulina

Som redan sagt, det är ju flera dagar kvar. Och med tanke på hur snabb du är när du väl sätter igång så kommer det inte vara några problem att du känner dig omotiverad just nu =)
Tack för peppningen, blir nog till att sy ikväll!!!
mina barn gnäller över bristen på hängmattor…. matte har bara hunnit sy till hagen på indianerildern…sen tog tyget slut ;)
Cilla, kan inte mina barn få ärva din? :P
#20 Nämen, vilket underbart Mimmi Pigg-tyg
Ge mig!
_No way! Yes way!

vilket sött röd prickit tyg du har där
#21 tack! riktigt mimmi pigg känsla ;)
#22 hehe DU var ju med å köpte det för ca 100 år sen ;)