Hemsidan uppdaterad - starshineferrets
Äntligen är min hemsida uppdaterad!
Det tog bara en sisådär 8 månader 
Det är ännu inte helt klart.. men ha tålamod med mig… det kommer :)
Ser ni nått som verkar märkligt (förutom de uppenbara sidorna som ännu inte finns, samt ett par sidor som länkas fel) så säg gärna till!
vet iaf att sidan inte funkar bra i safari.. själv har jag bara IE.
Vad roligt att du fått upp den igen =)
Detta såg jag på framsidan med firefox. (den svarta textraden i överkant som inte ser ut att höra hemma där, samt " som finns under benyraden. fanns kvar trots uppdatering) Sen vet jag inte om knapparna ska se ut så ;)
Keep you posted.
Paulina
Obs, det gula is my bad, råkade klicka med översyrikningspennan av misstag.
Paulina

Blir så fint=) längtar tills det kommer bilder i valpdagboken framöver
tack så mycket!
och tack paulina för feedbacken… ska se om det går att lösa!
(psst…. nån som e it kunnig?)

och med safari så är det ju copyright text tvärs över sidan=)
Snyggt!
Suck, nu måste jag ta tag i min också..
Vad fin hemsida^^:)
#6 hehehe elelr så tar du tag i min :P behöver din kreativitet och ps kunskap hehehe
#7 tackar!

Så fint du gjort. men har du ännu inte lagt ut något om ferret love? för när jag trycker där hamnar jag på hur du blev med iller.
#9 det är just där jag har problem :( … det och galleriet under pälsklingarnas hörna strular just nu.. men det kommer
härligt att höra att det strular för ngn annan också 
Jag ska aaldrig försöka mig på en hemsida, jag kommer ju ha kastat ut datorn genom fönstret på tredje våningen inom en vecka, och så rik är jag inte ;)
Blir dock sjukt impad över er som lyckas, och Sara, trots smärre fel så är det helt godtagbart. Det viktigaste finns ju med i dagsläget, resten går att fixa!
Paulina
jättefin, kul att du orkat bygga m stylesheet
jag tycker de la jobbisch
#13 hrm stylesheets? jo jag misstäker att det är det det är… har ärligt talat INGEN ANING om vad jag gör! Så fort problem uppstår (sisådär 14 ggr i kvarten) så tillkallar jag IT suport alias tant vitalin :P
#14: Gött när man kan få hjälp av en så duktig tant. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#5 har samma problem. använder firefox…
men sidan var väldigt fin i övrigt :)
är något sugen på en liten valp sen… men måste övertala sambon först.
Nu har det hänt lite mer på hemsidan bl.a under "uppfödning" (nya bildgalleri bland annat) samt delar av "FerretLove" sidan

#17 verka krångla för mig just nu=( får testa sen igen=)

#18 fungerar för mig just nu

Funkar här nu=)