Örebro vet - suprelorin
ÄNTLIGEN har dom ringt till Marianne Tornvall och sagt okej om Suprelorin till illrar.. jag tjatade på Kliniken Analysen i bara 2 ½ veckor.. men imorrn sätts det in på brudarna :)
Detta är mer en notis än diskution angående om att vi lyckades ^^

Hur många illrar är det ni ska göra på? Och vad skulle det kosta? Lite nyfiken på vad det kostar på de olika ställena.
Vi ska köra på 3 honor (no coments om den tredje) det blir 2300 kr avrundat (2280) eftersom de tar bort hälsoundersöknings kostnaden för 2 st.
Som en parantes.. Annalysen blev mycket varmt rekomenderade av en inne på papegojor för deras vänliga bemötande och kunskap. Lite komiskt när man vet hur du fått slita med dem ;)
Paulina

Själv har jag bara dåliga erfarenheter av analysen =P
Skitdåligt bemötande framförallt. Aldrig mer!
//Joe, Spårvagnsförare

När jag jobbade i örebro va jag in dit flera gånger med våran leguan. dom felbahandlade honom i över 1 år så han blev bara sämre och till slut tvingades vi att avliva honom 
Det värsta va ju att dom ville inte erkänna att dom inte hade en aning utan det gjorde dom vid avlivningen.
//Joe, Spårvagnsförare
Jo dom har vart väldigt tjuriga så fort dom förstår att det är jag som ringer, hade en tjej som vaccinerade Zira sist och hon vaccinerade sambon mer än illern och kollade skabben på Zira en meter ifrån örat.. hallå liksom. Men har också blivigt rekomenderad att söka hos dom och detta är väll sista gången där, fått en vetrinär praktik i våran lilla byhåla (frövi) som iallafall kan vaccinera och behandla sår med mera om något händer är det akut åker jag ju till en ordentlig praktik. Så visar dom sig vara goa imorrn så ger jag det som en notis men har själv inte blivigt jätte dåligt behandlad men är besviken mest. Hon som skulle sätta in dom har satt in på hundar så det kan ju inte vara någon skillnad därför får dom detta förtroende men jag kommer nog vara på att dom kollar i kanylen att den verkligen är inskjuten, vet ju läkare som inte ens fått in pstaven på människor så det kan nog hända..
Men Malin, 3 honor? ni har väl bara två?

Jag vaccinerade illrarna på analysen, det var samma som gjorde det jämt och hon var jätte duktig men däremot var det dom som aldrig kunde bestämma sej vad det var för fel på Berit… men men.
när det blir iller här igen så vet jag faktiskt inte vart jag ska vända mej, har hört väldigt mkt bra om smådjurskliniken i Bista men då har det varit om hund och katt så får väll kolla upp vad dom vet om iller!
hoppas det går bra för dej och tjejerna iallafall!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#7 en är inte våran och ägaren bor många mil ifrån mer än så komenteras inte (hoppas det inte lät tjurigt för det är absolut inte tjurigt menat.. men jag är ganska övertygad om att ägaren inte vill att folk ska ha så mycket inblick om läget)
#8 också hört en massa gott om dom i Bista från folk som haft sina illrar där dock hittade jag inte nummret till dom förens efter jag börjat tjata på analysen.