Buffys tassar har blivit bra!!!
E så glad! Buffy har ju länge haft problem med jätte torra, fnasiga trampdynor, samt att hon haft nått brunt mellan trampdynorna….har testat det mesta, även om det kankse blivit bättre för stunden, har det inte försvunnit helt, utan kommit tillbaka igen. Nu är hennes trampisar superfina! Å fort har det gått! bara en 3-4 dagar! Men jag kan inte riktigt fastställa vad som har hjälpt eftersom jag de senaste dagarna både badat henne med sidentvål, gett henne fiskolja samt smörjt med elizabeth arden varannan dag….men funkat har det i alla fall gjort! Nu är tassarna rosa å mjuka! Härligt!
-------> bild på hur hon såg ut innan…

Skönt att hennes små tassar mår fint igen och ännu en gång matchar in i lägenheten :P Kanske kan det vara en blandning av dessa produkter som alla påskyndat och kompletterat varandra till ett snabbt och bra läke?
jo det kan ju vara så…men jag tror nog mest på fisk oljan, för den har hon fått lite av varje dag…hoppas i alla fall att det e den, för den slickar de i sig med god aptit ;) tycker mig dessutom se att stitchs päls har blivit mycket glansigare… (har varit borta ifrån dem ett tag, så man kanske ser saker man inte sett innan ;))

ah iåförs om du har använt den varje dag..men va va de för fiskolja då?
Skulle egentligen köpt Salmopet laxolja (tips från Nea) men har inte hittat det i djuraffärerna ännu… så jag fick en flaska fiskolja från hälsokost av en kompis….men jag ska ändå försöka få tag på salmopet, tror den e bättre….laxolja har mer omega 3 å 6 har jag för mig….men pälsarna diggar det! Bra att bland plaque off med, istället för vetegroddsolja

skönt att hon har blivit bättre. Vad skönt före henne
ja….å skönt för matte ;) Hon verkar inte ha lidit av det, men matte har haft Bauta ångest varje gång jag tar i henne….;)

kan tänka mig detta .
Men nu kan sova gått om nätterna i alla fall
ja…nu e det bara rösterna i mitt huvud kvar hehehe ;)