Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 325 ggr
Theres
0

Någon har spytt

Ja… någon har spytt inatt, men alla är pigga och glada, så jag vet inte hur jag ska lyckas lista ut vem det är Foten i munnen

golf.ifokus.se

elinn
0

Att någon har kräkits en gång under en natt behöver inte betyda att något hemskt är på gång att hända.

Så är det här ibland, det sätts både mat och vatten i halsen och ibland kommer det upp.

Just nu räcker det om du håller koll så att det inte händer igen. Hittar du en till kräka så försök sära på dem så du har en schans att lista ut vem (eller vilka) som ligger bakom kräkningarna.

Strumpan
0

Hmmm, Cato kräktes oxå inatt…? Sen vaknade Kentucky och de satte igång och började leka. Han var hur pigg som helst

Mvh Jenny

Theres
0

Någon hade iallafall sprungit upp för en soffa, hoppat upp på en bänk och spytt uppe på bänken inne i en prassetunnel… Då det var inte "jag mår illa och går på lådan" och det var inte "oj, jag satte i halsen, nu spyr jag på en gång".

golf.ifokus.se

Strumpan
0

Cato siktade på väggarna under tv:n och på deras pälspläd

Mvh Jenny

ferretgirl
0

Vad jag kan komma på när mina har kräkts här hemma (vilket är länge sedan nu peppar peppar), så har det varit att dom har anting haft hårbollar som skulle upp, eller att dom har fått ett eller ett par hårstrå i halsen som dom vill ha bort. Oftast hjälper det då att man antingen ger dom vatten på spruta (så att man ser att dom sväljer ner det) eller att man ger dom lite parfinolja så kommer det snabbt ut andra hållet istället. Det är iallafall den erfarnheten som jag har av mina illrar.