Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 433 ggr
AlbaStiffler
0

OT: Imorrn blir jag antagligen mamma

Tjena illergalningar. Har inte vart så aktiv här på illerforumet senaste veckorna sedan jag avlivade min gamla sjuka, och sista iller, Leo. Men tänkte iaf skvallra lite för er stammisar som känner till mig om att jag imorrn antagligen blir mamma (till en riktig bäbis, inte en iller alltså). Imorrn, eller kanske på måndag, skulle jag tro.

Jag har gått övertid 2 veckor från beräknad dag och imorrn åker vi in på igångsättning på förlossningen. Så bäbisen har inget val snart utan måste komma ut.

Vad de sagt att jag väntar? En 4-kiloskluns till pojke säger de, ska bli spännande att se hur stor han är. Hoppas bara han inte är FÖR stor eftersom han legat därinne och jäst 2 extra veckor nu, hehehe…

Så illergalningar, håll tummarna för mig, min man och min bäbis imorrn, för nu smäller det! Skrattande

Återkommer om några dagar med info om hur det gått, om jag orkar tänka på datorer vill säga… ;-)

hataskolan
0

Ohh Grattis till bebisen du kommer få! Håller tummarna för dig! : )

skrollan
0

Grattis! Kikar in på gravid för att se om något händer :)

Aviendha
0

Vad roligt i "eländet" =) Det kommer gå så bra så, lillbebben var bara inte riktigt redo för stora världen riktigt än ;)

FerretCrow
0

Kämpa på och grattis i förskott=)

ferretgirl
0

Jätte grattis till bebben i förskott, och lycka till.

Sara
0

Ojoj, håller tummarna för att allt går bra!

Sara

Fruttisen
0

Spännade, hoppas allt går bra! Själv blev jag moster i torsdags…min lillasyster fick sitt första barn, en otroligt bedårande lite kille…vägde 3,1 kg och var 48 cm lång. Han kom till världen ganska bekymmersfritt, att syrrans epidural inte funkade är en helt annat femma…

Satmaran
0

Grattis, så här i förväg… ;)

Så klart att allt kommer att gå fint!

Allt kommer att gå bra!

Kram.

Lillan

werner
0

Lycka till nu :)

Tur att ni nu fick veta säkert att det var en son ni väntade så det inte blivigt så förvirrat vid förlossningen.

Grattis i förskott :) kram

Saga85
0

Nämen så kul! Hoppas allt går bäst möjligt och att pojken inte är alltför stor ;)

elinn
0

Hoppas allt går bra för er och bebbisen. Håller tummarna och illrarna håller tassarna.

AlbaStiffler
0

Tack för alla tankar, det värmer! :-D

Ni får hålla tummarna några dagar till, blir igångsatt ikväll och det ska tydligen ta 2-3 dagar innan något händer… *suck* Och medans vi väntar måste vi vara inne på sjukhuset och uggla. *dubbelsuck*

Datorn är full med underhållning så vi kan roa oss lite i väntans dagar iaf… Sen kommer nog min lilla bäbbe!

För er som är mer nyfikna har jag en gråd på gravid.ifokus.se med lite mer detaljer som inte lämpar sig på ett illerforum… hahaha.

Qviq
0

Grattis i förskott och lycka till!

"Chaos is a friend of mine."

Faxlin
0

Grattis i förskott. Håller tummarna för er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Manfred2
0

Grattis i förskott och lycka till =)

Madde
0

Stort grattis i förskott. =) Håller tummarna att allt går bra.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

TottsiGirl
0

Ooo vad kul här håller vi alla tummar och tassar :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."