Juniorgänget i snön
Och idag var det dags för juniorerna att få komma ut, och fotas av matte som kröp runt i snöslasket…
det här gänget avskyr verkligen snö… iaf alla utom amor… så matte står inte högt på toplistan nu
Först ut Adria
posar lite fint. 2 sekunder senare satt hon innanför jackan
Spattfian Dweia blev helt hysterisk är hon såg snön.. så inga snöbilder på henne…. hon ser så fantastiskt kul ut på alla kort
Jättefina kort på juniorerna. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Märkligheten sitter väl i att hon är stilla ;) Jättefina bilder, som vanligt! =)
Paulina

Underbara bilder,
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Oh bild #1 och #3 på Adria var ju fantastiska.

hehe så charmiga dom är hela högen=D
sarae jag har lovat Daisy att hon kan flytta hem till mig och du bara mobbar henne hela tiden

#15 En sån klockren bild haha
Tack så mycket!
#20 hehehe ställ dig i kö ;)
ja.. avanti var våldsamt snygg på den bilden hehe

#21 Står ju först i kö har Daisy själv sagt

Ja så otroligt, man ser hur hans självkänsla växer för varje gång man får se bilder=) Kan aldrig tro att han varit en skygg grabb
OOO alla sötnötterna, dom e ju bara helt underbara :)
Ravalurvet och Nona vinkar till alla "vännerna"
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

helt underbara bilder … o goa modeler
#22 haha den damen säger jag bara… jisses vad hon lovar bort sig :)
#23 barnen vinkar tillbaka.. och vavvis hälsar att han gärna träffar ravalurvets rumpa fler gånger! *mums*
#24 tackar!
Vad för färg på den illern=)?
#26 vilken av dem? Menar du daisy, så är hon en silvertome angora
Säg alla raser i rad:)?
#28 Raser? Det finns inga raser hos illern,.. bara färger, teckningar och pälslängd :)
Men så här kan man kalla dessa:
Adria: Mörkt viltfärgad, otecknad, korthår
Amor: mörktviltfärgad, otecknad, korthår
Dweia: viltfärgad, otecknad, korthår/eventuellt Semi långhår/semi angora
Daisy: Silver, tomte, angora
Avanti: mörkt viltfärgad,otecknad, korthår
Ett tips snurro, kollan bland fliken "artiklar" och läs om färgerna och allt annat du kommer över om illern där inne, finns lite att börja med =)
Paulina

#25 inte då, nu får du inte bli arg på henne men hon ringer ibland till mig och gråter efter att du har mobbat henne för hennes utseende…varit näära många gånger att hon tänkte ta tåget hit

#31 *fniss* stackars lite då ;) då är det tur att hon har nån att prata med.. för hon blir faktiskt mobbad rätt ofta 

#32 haha!
Mmm.. ja vet nog. Får höra en hel del hur du mobbar henne
Ja hon känner sig lättad efter att ha fått prata med mig men personligen vet jag inte hur länge hon klarar av att må så här upp och ner hela tiden så det är nog bara en tidsfråga innan du börjar undra vart hon tagit vägen
och börjar se bilder ploppar upp från mig där en liten tös syns tillsammans med resten av gänget

äh daisyrumpan packade ju sin pappa i en petcargo igår och skulle upp och hälsa på systeryster i stockholm=P

#34 hehe då är hon redan påväg upp då
passar på att hälsa på syrran när hon ändå ska uppåt landet
#34 + 35 attans!! är det där hon är?? har letat överallt.. till och med kollat damsugar påsen… lätt hänt att förväxla henne med en dammråtta :P

#36 Det är tur att hon är påväg så hon inte kunde höra/läsa vad hennes mormor säger om henne. Hoppas bara hon hittar, vet inte om hon "lånade" din mobil eller om hon ringer från andras så man vet när man ska hämta upp henne från tåget