hej jag söker....
hej jag söker koppel/sele rör och andra roliga grejjer till min diesel är det någon här som har det och vill sälja så hör av er till men mvh kenny

jag säljer selar som jag sytt själv, kan det vara avintresse så pma mig din mailadress så får du bilder på dom jag har för tillfället
Kan bara säga att Hannas selar är tokfina både Ravage och Fiona kan stoltsera med varsin :) Så kul med personliga selar! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

jag har en svart och en röd jag kan sälja.. Svarta selen finns det koppel till i svart också.
Jag har oxå selen från hanna och är grymt nöjd. De är jättefina.
Jag har även besällt specialfärg när jag velat ha något. Det fixade hon så fint. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hur ser dina selar ut HannaM? Är lite intresserad av att köpa av dig.

# 3 Jag köper gärna dina selar om det är hagenselar. Pma mig pris.
Sara
Här är 2 specialbeställda selar från hanna (FerretLove) som skickades med mina valpar
#8 sån där röd har vi hemma från MissTake som nu ej används till henne men den är jäkligt fin vill inte smutsa ned hennes beby sele :)
Hur mkt tar hon för selerna?? Skulle hon kunna lägga ut lite såna på *Tradera*
#11 selarna kostar mellann 120 - 180 och säljs av ferretlove på träffar och utställningar… sen kan man även få köpa selar som finns, om man tar kontakt. Selarna eller andra produkter komme inte läggas upp på tradera

hoppas hanna kommer med dig på träffen i maj till Viskafors skulle behöa lite mer selar,
Har fått mycket beröm för dom selar du redan gjort åt mig