Bunkra upp för storm
Har ni buknkrat upp med ljus och grejjer inför stormen som ska komma?
Nu frågar jag er den, men jag har fått den frågan från 3 st jag babblat med i telefon idag. Hehehe.
Hörde talas om storm men inte att man skulle behöva bunkra upp med ljus och grejer.
De e lika bra att se till så alla katter är inne, hunden rastad och ungarna rastade. Plocka fram lite roliga spel och njuta utan ström. HAHHA :P
Ska städa undan i min trädgård tänkte jag. Bättre att vara på den säkra sidan än att allt blåser bort och förstör saker på sin väg.
Vi som ska till skåpne i morgon. Hoppas de går an ändå.
:)

Vi ska ut idag och plocka bort lösa grejer som ligger. men gud vad jag hoppas de har fel. jag ska ju iväg och hämta shettisen på lördag. dessutom kommer de två hittekatterna då. Och de som kommer med dem ska åka ända från Luleå.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag hoppas oxå på att det inte blir så mycket storm, då min farmor fyller 70 i helgen o har kalas, o alla hennes barn, bla mina föräldrar, o massa barnbarn e på väg över havet hit ti ön, så jag hoppas verkligen att färjorna går som dom ska… :)

Hoppas ni överlever stormen ;D

#2 dom ska ställa in flyg och båtar
tråkigt, hoppas alla slipper problem och att inte norgeresan blir några problem.

Ja jusst ja, tänk på alla som ska till Norge. Nu håller vi tummarna för att allt går bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vad åker man i till norge? :P

Skönt att man bor i storstad, hoppas inget träd välter på bilen bara.. en dag gammal å sen en träd genom rutan.. vore nått det.
MIn syrra ska till gotland.
Hon hade ringt och kollat färjorna och dom skulle inte ställa in. Sa dom nu :D
Vi får väll se om dom kommer iväg.

ojojoj….låter läskkigt det här:p hoppas att alla klarar sig undan stormen…vad mysigt att sitta och spela spel och alla djuren är inne=) mys pys:D:D

#10 ahah visst lät det mysigt :D
uäck, om det är überstorm imorn så vågar jag nog inte åka in till jobbet, men det måste jag ju endå.. för det var väl imorn det skulle bli storm?
Ja uuuh, hoppas att det inte är allt för illa när vi åker till Norge. Tur har jag i alla fall att jag slipper köra i Norge på deras små, slingriga vägar. ;) Jag tar sverigebiten istället, hehe…
Hoppas vi kommer fram levande.

Vad händer i Norge?

Vikingidler ju ;o gaaow, så orättvis *_* menja, man får väl ändå önska er att ni kommer fram :)