OT så här bor vi - renoveringen nästan klar
NU är renoveringen här hemma nästan klar, det är fortfarand einte färdigmöblerat, eller pyntat. Så det är en hel del kvar, men jämfört med resten då är det bara små pill… så jag tänkte terra er med lite bilder :P
Först - vardagsrummet
Möblerna kommer efterhand antagligen byttas ut mot bruna möbler,,,, sen blir det självklart gardiner och lite annat som ska på plats :)
köket.. ursäkta röran… men som sagt.. allt är ännu inte på plats :P
Woho Sara vilken skillnad de blev i vardagsrummet! Shit va fint! Snacka om att du har gjort ett kalasjobb!! Måste få komma och terra dig någon da så jag kan få se de hela live :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Badrummet efter. ursäkta stöket, men mamma är på besök, så det är prylar överallt
och en bonus bild på avanti som spanar in nya kudden, 2 minuter senare revirmarkerade han på hela den…myyysigt
Riktigt snyggt! Älskar det mörka golvet i vardagsrummet! Och det där badrummet gick från naket till festklätt. Bra jobbat 
_No way! Yes way!

Blev ju allatiders dedär :)
Carpe Diem
Ser bra ut tycker jag

oj här har det hänt grejor minsan.
Nu ser det ju ut som et hem i alla fall och du kan ta dig en durch.
kanon fint vart det ju.
Kommer snart hem i gen och då sa jag terra dig med besök oxå hihihi.
Shit vad badrummet blev snyggt. Jag var ju där när allt var utrivet. Och de där brunprickiga tapeterna hade jag när jag bodde i Lindesberg och det hade jag i ett par år. Så glad att slippa de. =))
Och allt annat är ju hur grymt som helst. =) bra jobbat sara. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Det var väl inget fel på den renoveringen, blev hur fint som helst, snygg fondtapet i vardagsrummet förresten. Tänk om man inte hade haft så ont i ryggen, skulle då själv gjort samma här hemma. Har att hämta ut i renoveringsfonden, men jag klarar inte längre själv av att klättra upp och ner för att tapetsera och dona. Så jag får se om någon annan kan göra det åt mig istället.
Riktigt snyggt! Får kika förbi och spana lite ser jag ;)
Paulina

s*tan vad snyggt, och största skillnaden tycker jag va badrummet=) gud vad duktig du är…när kan du komma hit och hjälpa mig ? =P

Frågan är väl snarare, när kommer du hit och hjälper mig=p
tackar tackar… idag kom även gardiner upp :P
jadu hanna… hmm snart?

Jättefint! fondtapeten i köket har jag andvänt och klätt en byrå:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#22 ååå min favorittapet=p den har så fint namn, Hanna

#23 hehe va fint namn:P hade jag ingen aning om att den hette faktiskt, fick den av en kompis som fick en rulle över, hon har den som fondvägg!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
fint sarae :) sovrummet då ?:)
Tackar! Nu är ännu fler gardiner på plats, och även lite pynt i fönster och så… nu ska vi bara surra fast krukorna i fönsterbrädan :P
glömde faktiskt helt att ta bilder på sovrummet :P men det kommer :)

du har verkligen lyckats med allt.
Allt är kanon bra ju.
Är faktiskt avis på dig att du har fått så fint snygga tapeter o inredning m.m
Önskar jag kunde göra om hemma oxå
och så fortsätter jag terra med mer bilder utav mitt hem… nu har jag äntligen fått lite mera pli på min hall! (och fått upp en lampa… ursäkta att jag gav dig tinitus hanna!)
Funderar på att måla pallen röd.. men vet inte säkert.. annars är det i stort sett klart …. saknas bara en röd puff åt pälsarna :P
Nu blie jag nästan besviken, inga "singelsara" hyllor? ;) Imponerad av att krukan står upp än!
Jättefint Sara, me like your home!
Paulina
#31 hehehe singelsarorna dyker upp i vardagsrummet :P hitills har de varit slut på indiska :(
Du..krukan är "jordad" med 8 kg sten :P
tackar!
Hehe, vänta bara tills de fem bildar ett rullande klot ;)
Paulina
Så snyggt 
Grymt snyggt gjort sarae. Det ska du vara stolt över. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Här händer de grejor! Va du donar och gör fint! :) Måste verkligen komma och kika någon dag :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Åhh! Önskar att jag kunde få det lika fint här hemma =)

Du har gjort et kanon jobb ju md lägenheten.
Kanon bra jobbat,
Tack så mycket! Börjar själv bli riktigt nöjd :)

Klart snygg hall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Va snyggt det blir sarae, hoppas man får se det live nåndag=)
Tycker pallen passar både som vit och som röd=)
vardagsrummet … observera krukorna i fönstret… som står kvar hehehe
sen måste jag skryta om ett av mina smartare drag vad gäller illersäkring….
och sista…. än så länge har de inte hittat avbitartången.. så krukan går säker :P

#43 Att dom låter nallen ligga kvar där, jag skulle nog inte kunnat motstå den om ja vart iller hihi
#47 Vart har du köpt den snygga krukan? och hur får du den att stå kvar med krukvältare i området?
#49 tackar… jodå.,,nallen struntar de flesta i… de vet vad som gäller. utom amor som har slaktat hans nos.
krukan är från lagerhaus… hur den står kvar ser du i 48 och här (glömde posta hehe)
#50 Smart lösning!

Wowe nu är det ju ett hem, inte bara en förvaring av saker i rum med märkliga tapeter.
Så läckert det har blivit :)
Ett tips för krukorna, dubbelhäftande tejp. Sån där lite tjockare vit, sitter som sten :)
Smart lösning! Den ska jag lägga på minnet. Har du en liknande annordning på fler sidor? Kan tänka mig att den fortfarande går att välta åt sidan, även om den för tillfället inte välts rakt ut på golvet ;)
Paulina

#50 hehe han kanske inte va så bra på svenska då så han förstod inte utan trodde att man fick leka med nallen;)
Jaha det va ju riktigt smart, nu har jag lite black out men jag har för mig att vi har Lagerhaus i birsta. Va kostade en sån kruka?*nu är jag frågvis*;) Själv köpte jag en stor och hög grå kruka på Silvan, dom håller på att stänga ner här så jag fick köpa krukan med 60% avdrag. så istället för trehunda nånting så behövde jag bara betala 136:- så jag gjorde ett riktigt kap=)
#54 nope.. den sitter som berget ändå… hur man än puttar den…ståltråden är så tight att den inte kan vältas.
#53 nope.. funkar inte här med en 3 kgs muskelknutte som välter allt i sinväg när han e på det humöret…. han har till och med burit iväg med en ihopfälld 8 panels hage…suck
#55 haha antagligen.. vi har fortfarand elite komunikationsproblem här hemma :P
den kostade 49 kr på rean :) Snacka om att jag var överlycklig!!

#56 hehe du får ha en liten hemma skolning och agera svenska lärare;)
Det va inte så farligt dyrt=) hehe jag kan tänka mig det;)