Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 539 ggr
sarae
0

Seniorbarnen i snö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags för lite mer bildterror. Följde HannaMs råd och tog ut barnen för en fotosession i snön….. det gick såklart inte som planerat… men några bilder blev det!

Först ut buffy:

sarae
0
sarae
0
sarae
0

men mamma.. det var ju SNÖ ute!

sarae
0

enda kortet på ludde läskig lump… illern har blivit så spattig sen han var på rymmen i sommras… inte en chans att man kan ha honom lös.. eller få honom att vara still

sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0

gammel pojken stitch..snart 6 år!

sarae
0
sarae
0

och så avslutar vi bildterrorn med en suddig, posande stitch

Aviendha
0

Men du, först värmer Hanna upp, sen tar du över.. Nu MÅSTE jag ju ut! *djup suck långt in i morgonrocken*

Bogey
0

Fina bilder på pälsklingarna Sarae.

#13 Tur man har ett helt album med snöbilder. Känner inget jättesug att försöka fota Bogey i snön just nu.

Däremot så hade vi fått ytterligare ca 6-7cm snö inatt som jag och Bogey var ute i idag på förmiddan.

För första gången fick Bogey vara utan koppel en liten stund. Han kunde inte dra iväg nånstans utan att lämna väldigt tydliga spår men tänk vad nervös husse blir när han släpper kontrollen över det lilla livet.

Även om husse var lite nervös tror jag Bogey var nöjd. Han har aldrig kunnat undersöka undersidan av friggeboden så grundligt som han gjorde idag. Det har heller aldrig gått så lätt att skutta runt och busa i snön och gräva tunnlar som idag när man fick vara utan det förhatliga kopplet som bara trasslar in sig när det är som roligast.

Sorry vart lite OT men ville delge mig lite av Bogey's glädje appropå snö.

_____
Uffe

Aviendha
0

Har konstigt nog knappt några bilder alls i snö.

Men ett tips som fungerade utmärkt därhemma där illrarna hade långa jordgångar och stor altan de ville in under: "spårlina". En tunn, glatt lina på tre meter som vi fäste i selen. Den snallar inte in sig i saker då den löper så lätt, är inte tung att dra för illern och skulle illern springa iväg så finns det lite snöre att sikta på så att säga. Pappa är inte dum alla gånger ;)

HannaM
0

Dom är fina dom små. Letar sticth efter godis??

sarae
0
TottsiGirl
0

Oo alla sötbarna på samma gång :) Dom e verkligen såå fina!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

werner
0

Men jisses va Buffy såg ointresserad och trött ut ^^

sarae
0

#19 hehe yup… så där ser hon faktiskt oftast ut--men särskilt om det involverar utomhus och promenad!

Norrskenets
0

Vilka härliga bilder=) Avis att du kan ha vissa lösa själv vågar ja inteSkäms