Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 485 ggr
[SimonK]
0

Vad gillar ni bäst?

Hej!

Vad gillar ni bäst hoss illrar svans,tänder m.m=)

Mvh SimonK

Bogey
0

Att de är så nyfikna och lekfulla och när de är trötta gillar de att gosa i famnen.

De flesta här på illerforum håller nog med mig om jag säger att de också luktar gott, men det kanske inte alla andra människor håller med om.

Aviendha
0

Jag håller med Bogey, de luktar underbart (när de inte skunkat förstås) de är nyfikna och leker så man blir yr för att sedan hamna i koma ;) Deras "egenhet" är det jag gillar bäst tror jag.

Saga85
0

När de blir uppspelta och skuttar runt med öppen mun och struntar om de slänger in sig själva i en vägg, byrå eller katt. Charmigt är vad det är. Deras kroppsspråk är öht intressant. Hur de kan ligga i skumma ställningar och sova hur gott som helst t.ex.

Jag tycker också om hurpass mycket "vilt" det är kvar i dem. Att de kan bita till och ha egen vilja tycker jag är mer positivt än negativt.

ferretgirl
0

Håller med alla 3 förgående talare, det är en kombination av saker man gillar om älskar iller.

NinaogRaKKerUngene
0

# Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Vil bare legge til nysgjerrigheten dems, og at de er lite klumsiga.

Hayley
0

När dom är på såpass bra humör och frivilligt går o gosar ner sig i knät när man har som mest att göra :P finns inget bättre än illergos när det är som stressigast! =)

werner
0

Finns nog inget på utsidan som gör dom så bra (det är bara en bonus att dom är förjävla söta) men utsidan så älskar jag deras kroppform och söta små öron och annars är det individen helt och hållet.

Sara
0

Personligheten

Sara