Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 608 ggr
ferretgirl
0

Ville bara tala om............

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!!

Ville bara tala om att Zeico och Kama nu har fått ett nytt hem. Den som tog hand om killarna får själva tala om detta, men jag fick besked idag från dom tidigare ägarna att dom har fått ett nytt hem tillsammans iallafall.

Christel.

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett foto på Kama också. Första fotot är på Zeico, båda är snart 3 år gammal.

NinaogRaKKerUngene
0

Så godt at dehar fått nytt hjem sammen Glad

MimmieM
0

Va härligt, hoppas allt fortsätter smärtfritt för de nya ägarna och för pojkarna. Riktigt ståtliga pojkar!

Carpe Diem

Qviq
0

Träffade dessa sötnosar i helgen och kan säga att de kommer få det riktigt bra i det hemmet de är nu.

"Chaos is a friend of mine."

skrollan
0

#4 så det finns fler illrar nere i småland nu? ;) I närheten kanske? Måste vi ju nästan ha illerträff snart =P

emoflickan
0

#5, dom bor i Linköping nu, får väl se om den stolta nya ägarinnan vill kommentera mer :)

Theres
0

Varför ska det vara så hemligt vem som är nya ägare hit och dit? =)

golf.ifokus.se

emoflickan
0

Jag tror inte det är hemligt men det kan ju vara kul att få berätta själv, så brukar jag känna iaf.

ferretgirl
0

Jag tycker som #6# att det är upp till dom som har tagit hand om killarna att tala om detta när och och dom vill,  tycker inte att dett är mitt jobb att göra det. Men ville ändå tala om att dom har fått ett nytt hem så att alla vet och inte behöver skriva fler mail till mig om killarna. Jag hjälpte bara till då Zeico urspungligen är född hos mig, och jag ställer alltid upp för köparen, även om det som i detta fallet har gått 3 år sedan han föddes. Jag har alltid livslång plikt att ställa upp och hjälpa till men omplacering om detta behövs, om sen illern bara är 3-4 månader gammal, eller som Zeiko 3 år snart, så ställer jag upp så mycket jag kan. Och då Kama kommer från en kompis uppfödning, så ville jag hjälpa även honom till ett nytt hem. Och att dom fick ett tillsammans var bara bra då dom dom senaste ca 7-8 månaderna har kamperat ihop, och har vant sig vid varandra så var det bra att dom fick fortsätta tillsammans.