Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 230 ggr
Ferret.YinniZ
0

Inaktiv en vecka:S

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag inte kommer att vara så aktiv den här veckan…har RIKTIGT mycket att göra i skolan inför lovet. Men jag kommer nog att vara inne då å då(Abstinens;P) Men inte lika mycket=)

Ha det bäst!:D

Faxlin
0

Ja skolan är viktig. Kommer sakna dina inlägg, men vi kanske får se dessto mer sedan när lovet kommer :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

hihi…ja…den är ju det=) jag kommer att FÖRSÖKA skriva en del inlägg melllan träningen, pluggandet, matlagningen och ätandet:p så något hinner jag kasnke me=) nej..nu måste jag packa väskan så ja komme riväg till träningen;)

Ferret.YinniZ
0

hehe…upptäckte just att jag är nog ganska aktiv i alla fallOskyldig:P

hmmm…FY Mig!Skrikandes….

Madde
0

Försök nu och plugga så du får sitta inne lite på kvällarna och känna att du varit riktigt duktig. =) Då får du unna dig iFokus. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ferret.YinniZ
0

hehe..det roliga är att jag msåte plugga hela tiden:s..blir aldrig klar liksom…så man kan seja att jag aldrig får en ledig stund:S får se hur länge jag blir uppe i natt..sa försöka lägga mej i god tid så jag orkar plugga imorgon med:s…HATAR veckan innan lovet:S

Faxlin
0

haha, fast du är inne för mycket i alla fall om man tänker på hur mycket du ska plugga ju;-)

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

jaa…jag vet:S…men jag pluggar faktiskt samtidigt=) så är online hea tiden..men ja..lite mer aktiv borde jag nog vara…på plugget alltså:p me det komme rlängere fram ivekcan..det är ju faktiskt månda…lite smygstart;):P

Faxlin
0

haha, ja bara det inte blir måndag hela veckan. Och så kommer paniken på torsdag. hihi

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

på torsdag är det provet jag oroar mig mest för…så paniken komme rnog redan på onsdag:p