Inaktiv en vecka:S
Hejsan!
Tänkte bara säga att jag inte kommer att vara så aktiv den här veckan…har RIKTIGT mycket att göra i skolan inför lovet. Men jag kommer nog att vara inne då å då(Abstinens;P) Men inte lika mycket=)
Ha det bäst!:D

Ja skolan är viktig. Kommer sakna dina inlägg, men vi kanske får se dessto mer sedan när lovet kommer :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hihi…ja…den är ju det=) jag kommer att FÖRSÖKA skriva en del inlägg melllan träningen, pluggandet, matlagningen och ätandet:p så något hinner jag kasnke me=) nej..nu måste jag packa väskan så ja komme riväg till träningen;)

hehe…upptäckte just att jag är nog ganska aktiv i alla fall
:P
hmmm…FY Mig!
….

hehe..det roliga är att jag msåte plugga hela tiden:s..blir aldrig klar liksom…så man kan seja att jag aldrig får en ledig stund:S får se hur länge jag blir uppe i natt..sa försöka lägga mej i god tid så jag orkar plugga imorgon med:s…HATAR veckan innan lovet:S

haha, fast du är inne för mycket i alla fall om man tänker på hur mycket du ska plugga ju;-)
Audiatur et altera pars

jaa…jag vet:S…men jag pluggar faktiskt samtidigt=) så är online hea tiden..men ja..lite mer aktiv borde jag nog vara…på plugget alltså:p me det komme rlängere fram ivekcan..det är ju faktiskt månda…lite smygstart;):P

haha, ja bara det inte blir måndag hela veckan. Och så kommer paniken på torsdag. hihi
Audiatur et altera pars

på torsdag är det provet jag oroar mig mest för…så paniken komme rnog redan på onsdag:p