Israel/Palestina
Nu har jag verkligen ångest. Borde ha satt igång med detta för längesen. Men men.
Jag har ett skolaarbete, rätt stort, gällande Israel/Palestinakonflikten. Jag får ta hjälp ifrån vem som helst, eller vad som helst. Så nu vänder jag mej till er. Kan ni något om detta, eller vet någon bra sida? Jag har letat och letat men inte fått fram något sådär jättebra. Det ska vara inne på torsdag så jag kommer att få jobba jobba jobba jobba jobba. Usch.
Om ni vet någon bra sida, eller har någon information på lut så får ni jättegärna skriva det!
Tack på förhand!

du kanske kan gå in på Studieteknik sajten här inne på iFokus..de kan säkert hjälpa dig:D lycka till;D

prata exempelvis med organisationen ISM… en volontarorganisation som arbetar inne i palestina som är jättebra.
#1 Ah, smart! det ska jag göra!
#2 Har de en hemsida som man kan kontakta dem via? Tack för tipset!

Ett tips är att du kolla många olika organisationer så du får en objektiv bild av konflikten. Det är det som är det svåra när man skriver skolarbete, man måste vara objektiv.

hur har det gått med arbetet? har du kommit någon vart?=)
jag är snart klar med min uppsats jag med=) trodde aldrig att jag skull ekomma igång..men nu går det bra och det är riktigt intressant=)
tänkte oxå höra hur det går. =) Håller tummarna att allt löser sig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag har inte kommit någon större vart, nej. Jag har letat fram massa fakta, och ska sätta mej och skriva ihop allting imorgon. Men det är väldigt svårt att få fram någonting konkret om detta spörsmål.
Tack för alla tummar som hålls

okej! men det låter ju som ett framsteg iaf=) skriv gärna och berätta hur det går=)
kramar
det ska jag :)
har praktiskt taget inte en enda lektion imorgon, så jag ska bara vara hemma och skriva på arbetet. vi får se hur långt jag hinner! :D

härligt:D jag kommer att vara hemma å plugga mycket imorgon jag med:s men men..desto närmare kommer jag slutet:p
jobba på=)=)
Sådär ja. Nu har jag fått ihop en bit över två sidor. Har jobbat nästan två timmar, men det var det värt! :D

Härligt!:D bra jobgat;) du ser…det släpper tillslut:D hur lång sk aden bli då?=)