Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 136 ggr
Smeagol
0

Faan vad det känns...!!

Ja jag har varit utan internätt i tre dagrar! Snacka om abbsitnens!! hmm…är lite dragen nu men ja måste ändå skriva mina kännslor=) Vi har nämligen bytt bredband. hmm vår se om detta är bättre?? De är 24…någonting…lol=)

Ja men ja saknar illerifokus.se som faan!! Det var bara det jag ville säga.

Ska ta och läsa lite inlägg nu då!! Puss & kram till alla er på illerfokus!! Glad

Faxlin
0

Vad roligt att du saknat iller.ifokus. Jag har saknat dig med är inne. Trodde nästan du övergett oss. Skönt att höra att det fanns en fullt logisk förklaring i alla fall ;-)
Välkommen tillbaka.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

hahah. Vad snällt sagt Åsa!! =) Saknade du mina 1000 frågor eller?? jo men ganska ovant utan internätt och iFokus när man oftast sitter här varje dag och skriver, söker jobb m.m.m.

Madde
0

Jo vi vet alla hur det är med abstinensen. Räcker bara och ha varit på IT och då varit utan dator i 2 dagar. Väl hemma är det den som man startar direkt. Inte tv eller något annat. =) hihi

Välkommen tillbaka. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smeagol
0

#3 Nä..precis. Min pojkvän har då iallfall varit lycklig över att ja inte kunnat suttit på illerfokus för nu har han börjat spela nå spel på datorn. Hm..har han nog inte gjort på vääldigt länge!! Men han tycker att vi ska köpa en till dator men vadå?? Varför skulle vi det tycker jag (som sitter här för jämnan) hahhaha

smurfb
0

Varsin dator är ju ett måste!.. jag har just rensat ur lite här, så nu är det bara varsin stationär, 3 laptops, en filserver å en tv-dator (för titta på film). Börjar bli hanterbart. Skrattande

cat-malou
0

#3 TV - vad är det? Tittar kanske på nån DVD-film varannan vecka eller nåt och det är bara för att dottern tvunget vill och nåt TV-program nån gång i månaden… Men internet är uppkopplat från det man kommer hem tills man - alldeles för sent på nätterna - går och lägger sig… Oskyldig Har redan sagt att när min make väl har flyttat hit så måste vi bara ha en dator till, vet inte hur vi ska lyckas samsas tre datorfreak på en enda dator……