Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 473 ggr
Zandra---83
0

Mönster till illergrejor

Jag hoppas på att få en symaskin i julklapp och jag skulle gärna nu vilja ha lite tips och mönster så jag kan börja sy illergrejor.

TheUnknown
0

Jag håller på med ett mönster till mina illrar, men det har inte blivit bra de två gångerna jag sytt än så länge, så jag håller på att göra om mönstret. men när det passar här kan du få det om du vill. :) det är en tröja som är öppen mellan benen. sen får du göra det ter dina egna önskemål till din iller. :)

werner
0

jag gör allt från scratch jämt vad jag än ska sy.. förutom en sak (människokläds sak) men anyway.. lättast är det ju att ha en hum i huvudet och sedan mäta illern :)

TheUnknown
0

"2 sant. själv tog jag ett stickmönster till tröja. men fick göra om det jätte mycket innan det passade mina två pojkar.

Aviendha
0

Tror inte det finns så mycket mönster.. Det beror ju även på vad du vill sy. Hängmattor är ruskigt enkla och uppskattade =)

Puffar är även uppskattade och inte så svåra att göra. Kan fixa en liten skiss som jag gjort min enda efter hittills om du vill?

Om du tänker på kläder osv borde det väl gå att googla mönster till hundkläder eller så och anpassa måtten efter illern skulle jag gissa.

TheUnknown
0

#4 ah… jg vill ha en skiss på en puff. :D fattar inte alls hur man gjorde. försökte med en men den blev nått så förfärligt ful… fast de gillade den. men det slutade med att jag ändå slängde den för den började lukta, det var bajs på den och vi flyttade samt att den blev missformad. hehe. tråkigt. men men.

Aviendha
0

Här finns lite tips om inte annat. Hoppas det hjälper =)