Jeg har sydd senger
Har alltid to senger i buret, så den første er til guttene:
En fyrkantig puff med en liten kudde. Så sött! 
Sara
Legger også ut bilde av den som er til jentene:
Men vilka söta :)
Men du, vilka underbart söta! Älskar rosetterna och kuddarna! En sådan säng skulle jag vilja ha för egen del i vilket fall ;)
Paulina
Hur mycket kommer du att ta för dem på IllerThriller?
Sara

Jättesöta var de.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Dette er første gang jeg syr senger, og disse to er de eneste jeg har sydd så langt. Vet ikke hvordan de vil holde fasongen etter vask, så har ikke tatt stilling til om jeg skal selge slike senger enda.
Om noen allikvel vil ha, så kan jeg eventuelt ta med til de som bestiller på forhånd.
Om de kommer for salg, blir det kun på bestilling. Det tar alt for mye plass, og tid å lage dem, til at jeg kan ta med ferdigsydde senger for salg på utstillinger. Det tar 1 1/2 time å sy en seng med pute. Prisen blir derfor 250,- kroner for en seng inklusiv pute. Dette gjelder da i ensfarget fleece.
I andre stoffer blir det rett og slett for dyrt å produsere de.
Om dere har flere spørsmål, er det bare å spørre.

Så underbart söta!!!

Jättefina! Nu vill jag också sy.
Jätte fina!!! :) säljer du på thriller? ska du till Indianerildern? :)
Skal på begge utstillingene.
Det er mulig å sende meg en bestilling på forhånd, så tar jeg med senger til de som har bestilt på utstillingene.
Kommer ikke til å ta med et utvalg for "impuls-salg" da de tar for mye plass, og alt for lang tid å sy for at ingen kjøper dem.
Vil du ha, gi meg beskjed, så skal du få 
Nå har jeg fått forespørsel om bestilling av disse sengene.
Jeg selger dem kun på bestilling, da de tar alt for stor plass for å ta med bare for salg på utstillinger. I tillegg tar det 1 1/2 time å sy et sett med seng og pute.
Prisen for et sett er 250,- norske eller 300,- svenske kroner.
Ved bestilling tar jeg de selvfølgelig med for levering på utstillinger.
Dette til informasjon.