Har 2 Omplaceringar hemma hos mig.
Just nu hjälper jag en som jag känner att omplacera sina 2 illrar. Varför de omplaceras hör inte till saken utan det kommer den som illrarna hamnar hos att få reda på.
Jag var iväg och hämtade de igår och jösses vad glad jag blev när jag kom dit och märkte hur snälla och mysiga de var. Inte varje dag man får äran av att omplacera illrar som är mysgrisar.
Har hittat ett par heta kandidater till dessa illrar så detta är ingen annons utan mer ett sett att visa upp bilder för de som jag redan pratat med.
Tänkte jag skulle visa upp lite bilder på de små. Fotade lite bilder igår och tösen är ju grymt söt. Fast det är ju grabben med.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hade jag inte haft 6 illrar själv hade de fått stanna här, men det bli ju lite väl många för min del och ha 8 st. =) hehe.

Vilka sötnosar=) Du får ta det lungt och krya på dig

Otrolit söta illrar. Ta fler bilder och visa upp. Och jag förstår verkligen inte vad du menar med ditt inlägg att om du inte hade haft 6st redan innan så hade de fått stanna. Och hur jag än räknar så får jag ju det då bara till 8st. Du ligger ju långt bak i ligan ändå.
Förutsatt att de gillar varandra förstås!!

vilka söta illrara det var.
Hoppas nu att dom finner det bra även till det nya hemet.
Annars säger jag som ulrika g du har ju bara 6 2 till gör ju inte så mycket hihi specielt om dom är mys grisar

jag håller med om att det verkligen ser ut som mysgrisar, och tjejen är verkligen vacker.. Roligt att se lite bilder på dem
vill ha ,vill ha…..
#10 Jag med!

jag vill ha dom! och jag har både plats och tid för dom :P och bor inte alls för långt bort. säg till om de ej hittar något nytt hem :)
Såg att det var några som var intresserade av de små mysgrisarna.
I dagsläget har jag 2 familjer som är intresserade och det är folk jag känner till sedan innan. Det är nämligen jag som tagit kontakt med de innan illrarna ens kom hem till mig.
Är det så att deras illrar och de här inte går ihop kommer jag att aktivt söka hem på iller.ifokus.
Han ser ut som ett mystroll och hon såg ut att vara en riktig primadonna.. väldigt femenint ansikte tycker jag.
Sen verkar dom mysiga i överlag, ska bli spännande och träffa dom och klappa på dina pasteller :)

hur har det gått med illrarna och nya hemmet? 
#5 Äh vaddå Madde. Du ligger ju efter Sarae, hon har ju 10. Du kan väl inte vara sämre eller hur ;-)
De var ena riktig fina små myspluttar.
Få se hur vi gör framöver men det har gluckats i familjen om en kompis till Bogey, så vi kanske räcker upp handen när det dyker upp en lämplig kandidat i sommar som vill ha ett nytt hem.
Idag så är illrarna på prov sedan ett tag i det nya hemmet och som det ser ut nu så går det bra. Ska väl se lite längre fram i veckan hur de vill göra.
Så det är en hemlis än så länge vem som har de små. =)