Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 201 ggr
Faxlin
0

Något att investera i...

Jag vill bara rekomendera en värmedyna som jag hittade på.
Denna kan jag rekomendera att skaffa hem oavsett om du håller på med avel eller inte. Men speciellt vi som avlar skulle behöva ha något sådant här ligga för säkerhetsskull. Men även vanliga illerägare kan ha glädje av en sådan här. Perfekt om illern skadar sig, hamnar i chock eller efter en operation.

http://www.strategum.se/index2.htm

Någon som har en sådan här?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

åh sån var jag på väg att köpa i england! Men sen försvann tanken ;)  Oj vilken snygg färg Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha, ja det kunde jag ge mig på att du skulle fastna för den färgen ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

den va ju kanon Åsa ska du köpa en sådan . jag funderar på det

tror du att den är tillräklig plat för våra valpar

Faxlin
0

Jag ska helt klart investera i sådan. Oavsett om det blir bebisar eller inte så är det inte alls dumt att ha känner jag. Och blir det bebisar så är det helt suveränt. Ska köpa hem den i tid så att jag kan sy en bra illersäker påse att lägga den i. För det måste ju vara mjukt åt mamman och valpisarna också. Men samtidigt varmt, men inte för varmt. Ett jäkla passande det där, men en illervalp blir ju så snabbt nerkyld liksom.

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

# 4 jo jag instämer helt klart man ska nog invester i 2 stycken då så man har här hemma. Det tåls att tänka på värkligen

Guteillern
0

#4 #5: Hej! Jag tycker det där är att kasta pengarna i sjön. Den ger ju endast värme underifrån. Pet- och vattenflaskor ger värme på alla sidor utom översidan och där täcker man ju över iaf.

/Ammi

Madde
0

Den verkar riktigt bra. =)))

Det kan ju vara bra och ha även om man inte ska ta en valpkull.

Det borde väl vara bra ifall illern har blivit opererad eller ska de ligga kallt då???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

smurfb
0

Bättre me en som ger värme hela tiden isf. Dvs en som drivs med ström.

Guteillern
0

#7 Kallt ska dom inte ligga. Man kan lägga en petflaska med varmvatten på var sida av illern, under filten/tyget den ligger på. /Ammi

Guteillern
0

#8 Vad gör en elektrisk värmeplatta för nytta när du behöver transporterar illern/valpen/valpkullen?
/Ammi