Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 393 ggr
gameover
0

Fyra dagar utan blod!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi haft Chiantibaby i två veckor!

Och i fyra hela dagar har man inte blivit biten en enda gång!

Och så kan hon ligga och sova med en, och när man ger henne något gott så hugger on inte som en jävla galning, utan lung och fint, hihi, känner mig riktigt stolt, att det gick så fort att få henne så snäll, till skillnad mot pälsen som tog typ två månader även om han är världens morsgris nu ^.^

Ska ladda upp lite bilder om det är till intresse lite senare (laddar upp även om ni inte vill se, hih :P)

Guteillern
0

#0: Det är roligt när man ser resultat av uppfostringen och "Fyandet" minskar. :-) Ha det mysigt med pälsarna dina!

Det är alltid roligt att få se bilder på andra illrar…så jag ser fram emot att du ska ladda upp några! /Ammi

Faxlin
0

Vad roligt att det gått så bra för er ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jättekul att det går framåt. =))) Det är alltid skoj att det kommer resultat när man sliter. =)))

Bra jobbat gameover

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan säga att triton var så duktig att han bet mig så blodet sprutade på vägen hem från Ixid! Skulle pilla fram en matbit som gömt sig i transporten och triton tog mitt finger istället! jag som, innan jag fick hem triton, hade blivit biten av en iller så det gått hål typ 4-5 gånger i mitt liv!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Vilket sött kort på triton JossanH. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smeagol
0

Villken mysig hängmatta Jossan!!

JossanH
0

Han myste på vägen hem i bilen! han satt i baksätet mellan min sambos mormor och morfar! =) "Nä, illrar bits inte… har ni plåster?"

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

haha, nää, illrar bits inte… har ni plåster? Nästan värt att göra en dekal med den texten. hihi
Söt grabb du har i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

men jessica, va kul bara att langa hem dom till min mamma ;O

Ferret.YinniZ
0

Wie! va bra!=D Men jag ska erkänna att jag "hoppades" att få ett bätt på onsda:p haha….måste ju käna hur det känns!=P men nu hoppas ja att hon håller sig bitfri även mot mig:D

Bilder vill vi ha:D

LeeLoo
0

#4 vilken himla sött myskort, JossanHGlad

Rocky
0

Åååh vad härligt att det blivit bättre :) Grattis.