Titta på TV5
Hejsan alla!!!
Ni som kan, kolla in TV5 (programet går nu ikväll mellan 21 och 22:00), det är en man någonstans i Indonesien eller där omkring. Han är hälften man och hälften träd som han säger. Han har stora utväxter på både armar, händer, ben, fötter och i ansiktet. Ser hemskt ut, men jag själv ska titta på det för att se om dom läkare som har kommit till honom kan hjälpa han så han blir fri från sin sjukdom vad den nu är för någon.
Christel.
Oj, det lät som ett program i min smak =) Ska kolla.
Paulina

Såg på det och tyckte så synd om han och även alla hans vänner som hade liknande och väldigt ovanliga sjukdomar.
Vet nån om det blir nån fortsättning hur det går? om dom lyckas bota honom?

Har för mig att det inte gick att göra något åt det, läste om han på aftonbladet i höstas, ska se om jag hittar sidan.
"Chaos is a friend of mine."

Trist att jag missade detta program. Tycker om att se sådana som det finns sanning i.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Artikel från aftonbladet om den sk "trädmannen"
Hörde idag på Mix Megapol att DeDe har fått behandling, men att han ska ha dött. Detta är inget jag kan konfimera då jag inte hittar något om detta, var inne på aftonbladet som Johan- ( tack Johan-) hade letat upp. Men inte ens där kunde jag hitta något om att han skulle ha avlidit av sina vårtor.

Okej, man skulle vilja veta för man undrar ju om dom lyckats bota honom. Tyckte så synd om hela bunten=(
Nån som vet när den går i repris? tänkte så Faxlin också får se:)

Ingen fara#6
:)

Hittade denna videon, som verkar bekräfta att han blivit opererad

Exakt, vet ni om någon repris på detta programm. Vore intressant att få se hela.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det kollade jag på på julafton eller något på datorn av en ren slump =) Letade efter något annat, sen kom "my shocking story" fram. Finns massor av konstiga sjukdomar om man kollar på de avsnitten. Discovery's hemsida finns det på =)
golf.ifokus.se