Illerträff i Göteborgstrakten?
Ingen som är intresserad av en illerträff för oss västlänningar? Blev väldigt sugen iom Skåneträffen. Själv är jag dock sämst på att anordna saker.
Men en inom- eller utomhusträff någonstans skulle väl vara trevligt? Inte för att min Maja verkar vara särskilt glad i andra illrar. Men man ska aldrig säga aldrig, och dessutom tycker matte Saga att det skulle vara trevligt att få träffa lite fler illrar och illerfolk.
Vad säger ni västbor?
_No way! Yes way!
Tycker jag låter utmärkt med en träff i Gbg.
Sara

Ja! jättegärna! Det är väl bara att vi kollar någon helg och bestämmer var i göteborg vi ska träffas- man kan ju ha knytkalas i nån park? Vi är ju faktiskt några stycken både i Göteborg och Borås med omnejd! …och lite längre fram i vår när jag har flyttat färdigt blir det en utanför Borås också!
Det låter kul :)
Så trevligt att folk verkar på :) En knytparkträff låter ju trevligt. Finns ju både Slottskogen och Trädgårdsföreningen att hålla till i, vad som nu verkar bäst. Jag är svag för Slottskogen (kan ju bero på att jag bor såpass nära, hehe), men Trädgårdsföreningen ligger ju mer centralt. Datum är jag väldigt flexibel med, inte så mycket upptaget för den här flickan med undantaget helgen 14-15 februari.
_No way! Yes way!

låter jätte kul
jag e på
Åh, vad roligt! Jag har ju bara 13 mil eller så in, så isf är det inte omöjligt att jag kommer förbi. Får se hur det blir med illrarna. Avi gillar inte alls andra illrar, och Phoenix upplever jag som väldigt lättstressad. Men omöjligt är det inte att de följer.
Paulina
#1 Säg till om ni vill ha hembesök av AMHS. Vi kommer……..
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Hembesök av AMHS skulle ju vara riktigt trevligt. Kanske finns möjligheten till en hemmaträff hos mig. Ska prata lite med familjen och se hur de ställer sig till det. Bor strax utanför Götet, fem minuter med buss från Sahlgrenska. Har dock tre katter, så isf får folk förvarna om de har illrar som ej har mycket övers för katter så får jag slänga ut eller stänga in katterna under tiden :)
_No way! Yes way!
#8 Mina äter katter till frukost ;)
Paulina
#9 Blir inte det en dyr kost i längden ;)
_No way! Yes way!
Har ett förslag till hemmaträff om folk är på: söndagen den 22 februari. Bu eller bä folket? Ett tag kvar så man hinner planera in det isf.
Och illernettan - kan man beställa saker som tas med om det blir så? Har lite saker hos AMHS som jag funderat på nämligen 
_No way! Yes way!
#10 haha, jo lite, men de stödutfodras med vitalin annars ;)
Söndagen funkar för mig, om jag inte har för mycket kvar på mitt projektarbete då förstås.
Paulina
Söndagen den 22 feb fungerar för mig!
Sara

Jag är med på träff! Den 22:a är 5 dagar innan min födelsedag faktiskt och mitt gäng är helt klart med. Frågan är Saga om du ska ha maxantal på illrar man får ha med sig, eller hur stor lägenhet du har? Jag har ju nio stycken.

jag jobbar då 
åå det låter kul!
Jag är i Stockholm på AC/DC annars hade ja kommit …
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Oj, maxantal har jag inte ens tänkt på. Hur många per person får vi väl se när man vet hur många som vill komma.
Än har min mor sagt att jag bör begränsa mig till vardagsrum/kök (ca 30 kvm? Är dålig på att uppskatta…) med tanke på katterna, men ska nog lyckas fjäska till mig mer yta ;) Hur många illrar kan tänkas passa där? Eller finns det någon med bättre möjlighet där ute? Är helt newbie på det här med träffar öht.
Synd att folk jobbar och är borta. 22/2 var ett förslag, men finns det något som passar bättre för er annars?
_No way! Yes way!
#14 Vi får alla försöka dressera våra små monster att sjunga för dig då ;) Och överstiger du kvoten med illrar får du väl försöka smuggla in ett par extra. Om du kommer förbi mina väktarkatter som minsann nosar upp minsta illerdoft!
_No way! Yes way!

Jag, love och alice kommer gärna! fast för oss som inte är bilburna är lördag en lite bättre dag…!
Lördagar kan funka för mig, men antagligen inte just den helgen.
Två olika förslag: Söndagen den 22 februari eller lördagen den 28 feb. Vad säger ni? Vilket passar bäst för de flesta?
Och angående illerkvot - det bästa vore att begränsa sig till 2-3 illrar/person.
_No way! Yes way!
Mig spelar det ingen roll vilken dag det blir.
Sara
Hej Allihop
Jag heter Hibak och är så intresserad av illrar och skulle vilja jättegärna träffa en ägare som bor i göteborg eftersom jag funderar på att bli iller ägare själv och har så många frågor och d faktum att jag aldrig varit i närheten av en iller hjälper nog inte heller :).

jag röstar på lördagen den 28 feb för då kan jag 
#23 Du är så välkommen så på illerträffen, det kan ju vara ett bra tillfälle.
_No way! Yes way!
För oss spelar det ingen roll vilken helg som blir. Vi kan båda dagarna, så bestäm.
Jag tar gärna upp beställningar i förväg. Det är bara att höra av sig. Då skickar du till amhsiller@amhs-illertorg.se Kontant betalning på plats. Annars tar jag med mig lite av varje.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
jag kan vilket som… Den 22e eller den 28e :)
jag röstar för söndagen den 22 feb. jobbar varannan helg nämligen
#28 Ajdå, jag som redan satt den 28 februari som datum. Kom på att det funkar bättre på lördagar för mig, men inte den helgen. Du kan inte byta helg
Är ju trevligt ju fler som kan.
_No way! Yes way!
#29 såg den tråden nu. såg att du skrivit tid så jag kan välja att jobba kväll där =)

Ja! Vad roligt! då kommer vi!
#31 Skriv gärna i Mölndalstråden hur många ni blir så får jag en bättre översikt. Och trevligt trevligt att ni kommer 
_No way! Yes way!
Den här tråden kan gärna låsas så hänvisar jag till tråden "Illerträff i Mölndal 28/2" istället.
_No way! Yes way!

Då låser jag denna så att det blir lättare att hålla diskussionerna i en tråd :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars